Öljysihtiongelma

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

janne_n
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Öljysihtiongelma

Viesti Kirjoittaja janne_n » Ti Helmikuu 10. 21:28:42 2009

eli tämä perus homma kun laittaa sierran 2.0 ohc:hen rs 2000:sen öljypohjan niin eihän se vanha öljysihti enään sinne mahu. käykö/sopiiko rs 2000:sen öljysihti ohc:n öljypumppuun (korkeapaine/suurkapasiteetti) ja lohkoon? ettei tarvis ruveta rakentaan ohc:n sihdistä. ja jos jollain sattuu sellanen rs 2000:n sihti olemaan ylimääräisenä niin voisin ostaa pois pyörimästä!
Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV

Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: Öljysihtiongelma

Viesti Kirjoittaja olafu » Ti Helmikuu 10. 22:06:45 2009

Suurkapasiteettipumpun runkovalu on sama niinkuin vakiossakin, paitsi että pumpun kannessa on upotus johon se roottorin "extra" koko mahtuu. Imuputki ja sihti sopii ainakin.
Jäsen #606

janne_n
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Öljysihtiongelma

Viesti Kirjoittaja janne_n » Ke Helmikuu 11. 19:18:53 2009

hyvä että käy. nyt kun vaan ois jollain myydä mulle sellanen. =D
Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV

Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Öljysihtiongelma

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Pe Maaliskuu 6. 0:42:45 2009

Tere aikoinaan tein jigin tuohon että alkais niitä tekemään.
mut ei sit kaasupilliä mistään ilmestynyt talliin.
idea oli että uudesta ohc taneli versiosta moisen tekis.

kyläseppä kyllä modaa sen normi taunuksesta.

RS2000 imuputki kun oli kiven alla jo vuonna paavo.

öljypohjia myydään mut mistään ei saa tota uutena.

muita muutoksia ei tartte se on tosi kaikki muut orkkis kamat käy siihen ympärille.

ennen kuin laitat öljyt koneeseen niin sellainen magneettinen poisto tulppa ois ihan jees.
näkee heti jos jotain vikaa tulemassa.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Re: Öljysihtiongelma

Viesti Kirjoittaja adh » Pe Maaliskuu 6. 9:50:26 2009

ford escort´79 tic

janne_n
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Öljysihtiongelma

Viesti Kirjoittaja janne_n » Pe Maaliskuu 6. 19:04:13 2009

joo, mä rupesin jo tosta sierran omasta muokkaamaan. enään tarvis vaan paria mutkaa lämmittää ja vähän oikasta. ei ollu kyl loppupeleissä kauhee urakka. kauhee sovittaminen vaan koko ajan. jigiä vähän itekkin suunnitellu tekeväni..
Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV

Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..

VesQ
Viestit: 1142
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
Paikkakunta: Hollola

Re: Öljysihtiongelma

Viesti Kirjoittaja VesQ » Pe Maaliskuu 6. 20:09:37 2009

Juu aika hierominen noissa tahtoo olla, helpottaa jos on lohko ilman kampuraa niin siitä reijästä pääsee vähän kurkkimaan missä mennään, tosin sitten täytyy muistaa välillä sovittaa kampurankin kanssa ettei liian helpoksi mene :D

Vastaa Viestiin