Ajotetaaks toi nyt välyksen kanssa vai ilman välystä, kun ei tahdo mennä millään kohdalleen kun 0.25/0.25 välykset. Ilman välystä menee ohi liukupinnalta ja nostoa sillon tasan 14 imu ja 13.5 pako.
2280357 (entinen 320/310 "240hp")
323 / 318°
283 / 275°
13.90 / 13.45mm
5.35 / 4.65mm
custom
MECH: rally & race
Nostoa venttiilillä 13.35 imu ja 12.85 pako, jos lyhentää venttiiliä vähänkin niin menee ohi seuraajasta...
Cranen nokka, ajoittaminen!
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Cranen nokka, ajoittaminen!
Jäsen #606
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Cranen nokka, ajoittaminen!
olafu kirjoitti: 323 / 318°
283 / 275°
13.90 / 13.45mm
5.35 / 4.65mm
[0.1mm+cl]
[1.0mm+cl]
[cl=0]
[cl=0]
-> cl = välys
Tarkista kokonaisasteet niin pääset kartalle

Näyttäisi olevan lähellä nollavälystä, mutta ilmeisesti pieni asentovirhe seuraajassa; venttiili liian lyhyt?
Tuo 5,35mm toimi hienosti; penkissä astekin eteen tai taakse ei vaikuttanut kuin huononpaan suuntaan
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: Cranen nokka, ajoittaminen!
Kovapalaseuraajat, jos olis tavalliset AE-pitkäpintaseuraajat niin ei olis lähelläkän liukupinnan loppuminen!
Täytyy laittaa lashcapsit kun niitä kerta on, kattoo että nostot on ilman välystä sen verra mitä pitää ja on the road. ylihuomena kisat
Täytyy laittaa lashcapsit kun niitä kerta on, kattoo että nostot on ilman välystä sen verra mitä pitää ja on the road. ylihuomena kisat

Jäsen #606
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: Cranen nokka, ajoittaminen!
Ei onnistu perkele, ei millään. Tulkoon sitten semmonen kun sattuu tuleen ja kattoo myöhemmin.
EDIT: No nyt siellä on välysten kanssa imu 5.3mm ja pako 4.6mm, kattoo kummonen tuli
EDIT: No nyt siellä on välysten kanssa imu 5.3mm ja pako 4.6mm, kattoo kummonen tuli

Viimeksi muokannut olafu, To Maaliskuu 12. 23:49:29 2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #606