Focus mk2 2004---->

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Focus mk2 2004---->

Viesti Kirjoittaja RStuning » La Syyskuu 5. 14:33:46 2009

Törmäsin tuossa suomi24.fi keskustelupalstalla olevaan Huohotin "ongelmaan??" Onko siinä mitään perää? varsinkin vissiin ihan näissä Turbodieseleissä se suurempi ongelma (1.8TDCI)?Eli jäätyy ja tukkeutuu.

-Huohottimen jäätymisen vuoksi nestettä pääsee moottoriöljyn sekaan.

Eli siellä sitten laakeria ja tuollaista menee jonkuverran. Tuli vaan aiheiseks kysästä,että tietääkö kukaan että onko volvon moottoreissa sama vika talvipakkasilla? Tuossa taannoin "Cos123" soitteli ja kerto, että ST Motorssissa on parit moottorit korjattu,kun asiakas on vienyt st225 sinne korjaukseen,kun auto on ns.nakuttanut.. Moottori oli purettu ja sieltä oli löytynyt laakerivika. Eli olisiko ongelma sitten tässä huohottimessa? ST 225 moottoriin laitetaan öljyä 6.3litraa,mutta jos sinne laittaa esim 2dl enempi moottori käy aivan erilailla mutta sitten on vaarana talvella tämä huohotinongelma.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus mk2 2004---->

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Syyskuu 6. 0:01:58 2009

ei muissa ole ollut tuota huohottimen jäätymistä...se kun on siinä 1.8 diiselissä aivan päin helvettiä tehty se huohotus,kertyy sitä paskaa ja jäätyy...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

harry81
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Heinäkuu 1. 17:08:15 2003

Re: Focus mk2 2004---->

Viesti Kirjoittaja harry81 » Su Syyskuu 13. 15:05:22 2009

Focuksen omistajille kysymys: Onko teillä ilmennyt 1.8 duratec moottoreissa tyhjäkäynnin hummailua? Itsellä kierrokset rupee heittelemään n.1100-400rpm välillä kun ajossa vaihtaa vapaalle tai painaa kytkimen pohjaan. Tätä heittelyä jatkuu niin kauan ku vauhtia riittää rullailla. Loppuu heti kun auto pysähtyy. Paikallaan ollessa pyörii tyhjää tasaisesti. Mullahan tää kone on 06vm s40 Volvossa. Onko Focuksissa ollu vastaavia oireita? Jos on ollut, niin mistä on johtunut? Volvo foorumilta lueskelin et näihin on vaihdelleet kaasuläppäkoteloita ja päivitelleet moottorinohjauksia kyseisten vikojen takia.. En tiiä.. Auto toimii muuten täysin normaalisti, vedot tallella (ne vähäiset :) ) ja kulutus noin 6.8 litraa sadalla.
Paskoja nää uudehkot autot :lol:

-Harri

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Focus mk2 2004---->

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Syyskuu 13. 17:50:41 2009

Nopeustunnistin sekoilee?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin