XR4x4 Type9 loota OHC nelikkoon.

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

cosworthman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
Paikkakunta: Pinehill

XR4x4 Type9 loota OHC nelikkoon.

Viesti Kirjoittaja cosworthman » To Lokakuu 15. 23:37:07 2009

Tarkoituksena olis naittaa XR 4x4 type9 loota OHC:n perään ja ongelmana on oikeanlaisen kytkinkopan löytyminen. Eli onkohan olemassa koppaa joka käy V6/1,8TD lootaan ja OHC pataan? Startti pitää olla kuskin puolella. kytkinkopan syvyys noin 16-17cm jolloin etukardaani käy.

Sierra/P100 TD:n koppa ei käy, liian syvä.
#350

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Re: XR4x4 Type9 loota OHC nelikkoon.

Viesti Kirjoittaja MikkoT » To Lokakuu 15. 23:46:03 2009

cosworthman kirjoitti:Tarkoituksena olis naittaa XR 4x4 type9 loota OHC:n perään ja ongelmana on oikeanlaisen kytkinkopan löytyminen. Eli onkohan olemassa koppaa joka käy V6/1,8TD lootaan ja OHC pataan? Startti pitää olla kuskin puolella. kytkinkopan syvyys noin 16-17cm jolloin etukardaani käy.

Sierra/P100 TD:n koppa ei käy, liian syvä.
Paljos cossun T5 koppa on syvä, kun toihan käy minun ymmärtääkseni suoraan type ysin kiinnityksiin, kunhan vain tekee sovitinrenkaan kytkinakselin reikään.

Tai toinen vaihtoehto vois olla jatkolaippa etukardaanin väliin, jos ei ole hyvin monesta sentistä kiinni.

cosworthman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
Paikkakunta: Pinehill

Re: XR4x4 Type9 loota OHC nelikkoon.

Viesti Kirjoittaja cosworthman » To Lokakuu 15. 23:59:58 2009

MikkoT kirjoitti:
cosworthman kirjoitti:Tarkoituksena olis naittaa XR 4x4 type9 loota OHC:n perään ja ongelmana on oikeanlaisen kytkinkopan löytyminen. Eli onkohan olemassa koppaa joka käy V6/1,8TD lootaan ja OHC pataan? Startti pitää olla kuskin puolella. kytkinkopan syvyys noin 16-17cm jolloin etukardaani käy.

Sierra/P100 TD:n koppa ei käy, liian syvä.
Paljos cossun T5 koppa on syvä, kun toihan käy minun ymmärtääkseni suoraan type ysin kiinnityksiin, kunhan vain tekee sovitinrenkaan kytkinakselin reikään.

Tai toinen vaihtoehto vois olla jatkolaippa etukardaanin väliin, jos ei ole hyvin monesta sentistä kiinni.
Pitääkin käydä mittaamassa tuo cossun koppa, mut muistaakseni se on syvempi.. Jatkolaippa ei tuu kysymykseen kun sit ei käy enää takakardaanikaan lyhentämättä..

EDIT: T5 koppa on 18cm syvä..Saattais takakardaanikin vielä käydä, etummaiseen joutus tekemään välipalan.
#350

Vastaa Viestiin