turbo pakosarjan teko

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

turbo pakosarjan teko

Viesti Kirjoittaja timppaanen » To Joulukuu 24. 22:29:11 2009

tästä ei taida vielä olla aihetta joten. Olis tossa vuoden vaihteen jälkeen tarkotus alkaa tekemään tohon nismoon sarjaa. Sarjaan tulevassa ahtimessa on tulo jaetulla laipalla joten pakosarjakin täytyy ilmeisesti tehä pulssisarjaksi jaetulle pesälle, vai kuinka on ahtimen toiminta/heräämisen laita jos ei tee tuota jaetulle laipalle pulssien mukaan (en osaa tota oikeen selittää mut toivottavasti joku ymmärtää mitä haen takaa :D ) ja kuinka tärkeetä loppupeleissä on että putken on yhtäpitkia? Niijoo sarja on tulossa suoraan kutoseen.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Re: turbo pakosarjan teko

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » La Joulukuu 26. 12:08:55 2009

muistelisin että pro turbon samppa sanoi että 30% saa olla eroa pituuksissa.
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re: turbo pakosarjan teko

Viesti Kirjoittaja Jasu » La Joulukuu 26. 12:22:06 2009

Mielestäni putkien keskeisellä pituudelle ei juuri ole väliä. (siis ainakaan R6:sissa)Yritä vain välttää jyrkkiä kulmia ja tee siistit/kestävät saumat niin hyvä siitä tulee. Ja tuosta sinkku/twin pesästä, PPF:n pojat noita on testaillu. Sinkkusarja pulssipesäiseen ja toisinpäin monissa bemun moottoreissa ja eroa heräävyyteen yms. ei ole juuri ollut.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Vastaa Viestiin