
turbo pakosarjan teko
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
turbo pakosarjan teko
tästä ei taida vielä olla aihetta joten. Olis tossa vuoden vaihteen jälkeen tarkotus alkaa tekemään tohon nismoon sarjaa. Sarjaan tulevassa ahtimessa on tulo jaetulla laipalla joten pakosarjakin täytyy ilmeisesti tehä pulssisarjaksi jaetulle pesälle, vai kuinka on ahtimen toiminta/heräämisen laita jos ei tee tuota jaetulle laipalle pulssien mukaan (en osaa tota oikeen selittää mut toivottavasti joku ymmärtää mitä haen takaa
) ja kuinka tärkeetä loppupeleissä on että putken on yhtäpitkia? Niijoo sarja on tulossa suoraan kutoseen.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Re: turbo pakosarjan teko
muistelisin että pro turbon samppa sanoi että 30% saa olla eroa pituuksissa.
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
Re: turbo pakosarjan teko
Mielestäni putkien keskeisellä pituudelle ei juuri ole väliä. (siis ainakaan R6:sissa)Yritä vain välttää jyrkkiä kulmia ja tee siistit/kestävät saumat niin hyvä siitä tulee. Ja tuosta sinkku/twin pesästä, PPF:n pojat noita on testaillu. Sinkkusarja pulssipesäiseen ja toisinpäin monissa bemun moottoreissa ja eroa heräävyyteen yms. ei ole juuri ollut.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.