Ohjaustehostimien tekniikasta yleensä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Krisse
Viestit: 1340
Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
Viesti:

Ohjaustehostimien tekniikasta yleensä

Viesti Kirjoittaja Krisse » Ma Maaliskuu 15. 17:53:47 2010

Onko noissa ohjaustehostimissa muuta tekniikkaa kuin pumppu, letkut ja sitte se varsinainen tehostin? Ja onko noi pumput spekseiltään kuin universaaleja jos nyt pysytään 70-90 luvun perusautoissa? Meinaan siis että tehostin yhdestä vehkeestä ja pumppu toisesta ja sitten vaan letkut väliin niin oisko se sitten siinä?

Ja onko jotain perusteltua syytä olla käyttämättä sähköistä hydraulipumppua (jos plug&play perinteistä mallia ei niin vaan löydy)?. Niiku esim hinta (en oo löytän vielä mistään), koko tai kestävyys tai joku?
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ohjaustehostimien tekniikasta yleensä

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Pe Maaliskuu 19. 23:34:55 2010

pitäs toimia mikäli molempien autojen ohjaus nopeus on sama esim 3.5 tms. kertaa laidasta laitaan. O:)

mut jos ohjausvälitys on esim. nopee rally ja tehostin nopee rally ja pumppu on sit vakio niin taitaa nopeessa kurvissa puolukan varvut kutsua. :cry:
eli ei kerkee komennot perille. :?
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

Vastaa Viestiin