deflex sierra puslista

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja hilteri » To Tammikuu 5. 22:22:59 2006

no niin, pusla rempaa oon tehny ja niitä isoja takapuslia koitin asentaa eli mite ootte saanu ne paikalleen meinaan, aika vitun tiukat menemään eli en suosiolla saanu vielä koloonsa niitä, hyvälin ne jo vaseliinilla ja pikku tunkilla puupalikan kans painoin. ja puslan läpi tulevat putket on vähän väljemmät siihe korin pohjan reikään ku ne vanhat orkkikset..normaalia?? molemmat putket samanmittaset! ja entäs ne lätkät kumminpäin? (toisella puolella syvennys) koriinpäin? jokos muut dexlexejä laittaneet :?:

Xr4
Viestit: 34
Liittynyt: Ma Lokakuu 24. 20:17:25 2005
Paikkakunta: Imatra/Lpr

Viesti Kirjoittaja Xr4 » To Tammikuu 5. 22:47:23 2006

Ite laitoin 20t pullo tunkilla(Hyvin lupsahti) :lol: semmosessa rauta kehikossa[]

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Pe Tammikuu 6. 1:26:05 2006

Kannattaa varmaan käyttää saippuavettä liukuvoiteena sen vaseliinin sijasta.

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Pe Tammikuu 6. 6:38:04 2006

"Sisäänvetotyökalulla" laitoin itse. Eli puslaa isompi putkenpätkä kelkan ja korin väliin(muutaman sentin mittainen),siitä jenkatappi läpi joka kiinni latikalla,jossa keskellä reikä putken korin puoleiseen päähän,siis mutterilla.Jenkatappi kelkan reiästä ja puslasta läpi ja siihen latikka ja mutteri ja eikun veivaamaan! Kannattaa käyttää 12mm jenkatappia jos mahtuu,kun 10mm ainakin mulla antaútui 2 vedon jälkeen aika huonoon kuntoon. Ja lisäksi jotain liukastetta.
#446

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Pe Tammikuu 6. 11:09:06 2006

JRZ kirjoitti:"Sisäänvetotyökalulla" laitoin itse. Eli puslaa isompi putkenpätkä kelkan ja korin väliin(muutaman sentin mittainen),siitä jenkatappi läpi joka kiinni latikalla,jossa keskellä reikä putken korin puoleiseen päähän,siis mutterilla.Jenkatappi kelkan reiästä ja puslasta läpi ja siihen latikka ja mutteri ja eikun veivaamaan! Kannattaa käyttää 12mm jenkatappia jos mahtuu,kun 10mm ainakin mulla antaútui 2 vedon jälkeen aika huonoon kuntoon. Ja lisäksi jotain liukastetta.
Itse toteutin samalla lailla ja hyvin meni 8)

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Tammikuu 6. 17:44:45 2006

40 tonnisella hydrauliprässillä..
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » Pe Tammikuu 6. 23:09:38 2006

joo toiseen sierraan laitettiin tänään meni helpommin ku nosturilla pääs laittaan ja pusla kammettiin vaiheloota nosturilla koloonsa.. oma auto tallin lattialle purettu,lattiatasossa vähä nihkeämpi työstää :? kyllä ne uudet puslat vähä korkeammat on ku orkkikset, siis ne isot.. joku siitä täällä jossain jutussa taisi mainitakki. taitaa olla ihan tasalaatusta tavaraa nuo deflexit,hyvä niin..

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » La Tammikuu 7. 5:36:09 2006

hilteri kirjoitti:taitaa olla ihan tasalaatusta tavaraa nuo deflexit,hyvä niin..
joo kyllä mulla on ainakin toiminu ihan hyvin noi deflexin puslat omassa sierrassa ja tyytyväinen oon ollut.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » La Tammikuu 7. 21:28:35 2006

menihän ne puslat lattiarajassakin paikalleen.. iso pusla meni seuraavanlaisella keinolla,eli pitkä 12mm pultti läpi puslan, alapuolelle iso prikka,liukastetta puslaan ja reikään, ylös ohc vanha nokkapyörä 8) ja ei muuta ku pulttia veivaamaan kiinni. tiukka oli mut meni. :wink:

SeppoJJ
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
Paikkakunta: Tampere & Virrat

Viesti Kirjoittaja SeppoJJ » La Tammikuu 14. 12:03:42 2006

Tuli kanssa puslat juuri vaihdettua. Kokeilin ensin auton alla sitä kierretanko+prikka+mutteri keinoa, mutta se loppui siihen kun totesin vastamutterin pyrkivän pohjan läpi alas. :x Noh ei muutakun akselisto irti ja metrin lekalla sitten pohjaa suoraksi. Seuraavana päivänä vein takakelkan ja puslat prässättäväksi ja silikonisprayn avustuksella ne lopulta holahti läpi. 8)

Ihmettelenpä vain miten Fordin huollossa voidaan käyttää samantapaista "työkalua", vai käyttääkö ne siellä välissä jotain kartiomaista palikkaa mikä tukee ihan siitä pultinrei'än reunasta saakka?

Kyseessä oli kuitenkin tavalliset kumipuslat, niin miten sitten astetta jäykempien polyuretaanien kanssa...

PS. Ja pohja ei tietenkään ollu mikään "puhkiruostunut", pohjamassan alla on vieläkin virheetön maalipinta.
Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89

Mikko R.
CRSC jäsen 2015
Viestit: 160
Liittynyt: La Lokakuu 8. 11:40:51 2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mikko R. » La Tammikuu 21. 16:21:20 2006

http://www.kolumbus.fi/mikko.rytinki/pur.jpg

Onkohan tuo nyt ihan oikealla tavalla asennettu? Kun ei ole aikaisempaa kokemusta noista Sierran polyuretaaneista. Jotenkin tuntuu jäävän liikaa ainetta kelkan ja korin väliin, verrattuna entiseen, kun ero on jotain 25mm luokkaa melkeinpä. Olisi mukavaa saada vähän vinkkiä tuosta.

Muut puslat menee ihan mukavasti, mutta nuo on vähän kysymysmerkki.

ps. ei kyllä ihan natsaa tämän topicin puslamerkkiin, mutta en viitsiny uuttakaan topicia tätä varten tehdä.
#1193

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » La Tammikuu 21. 18:01:30 2006

Miltäs se alapuolelta näyttää? ettei olis väärinpäin se pusla?
#446

Mikko R.
CRSC jäsen 2015
Viestit: 160
Liittynyt: La Lokakuu 8. 11:40:51 2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mikko R. » La Tammikuu 21. 18:08:27 2006

Ei tullut otettua kuvaa, mutta on leveämpi alapuolelta ja hiukan matalampi se ulos jäävä osa. Kokonainen pusla on suurinpiirtein http://www.kolumbus.fi/mikko.rytinki/skitsi.JPG tuon mallinen. Takakelkan reikä on kuitenkin kartion muotoinen, joten päättelin menevän noin päin kun tuossa aikaisemmassa kuvassa on paikallaan.
#1193

Ares
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Ares » La Huhtikuu 15. 9:54:30 2006

Ite kun asensin käyttikseen nuo deflexin puslat niin ne oli huomattavasti lyhyemmät kuin orkkikset sieltä yläpuolelta. Mukana tulleesta holkista piti katkaista n.0.5-1cm pois että pusla otti kiinni koriin, kun ruuvasin ison ruuvin pohjaan saakka. Hyvä sinällään että kun akselisto nuousee camperit suoristuu, mutta vakio jousilla perä oli korotettu joten ainakin se jousien alla oleva kumipehmike pitää jättää pois :D

Antti
Viestit: 153
Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
Paikkakunta: suomi

Viesti Kirjoittaja Antti » La Huhtikuu 15. 17:58:24 2006

Mikko R. kirjoitti:http://www.kolumbus.fi/mikko.rytinki/pur.jpg

Onkohan tuo nyt ihan oikealla tavalla asennettu? Kun ei ole aikaisempaa kokemusta noista Sierran polyuretaaneista. Jotenkin tuntuu jäävän liikaa ainetta kelkan ja korin väliin, verrattuna entiseen, kun ero on jotain 25mm luokkaa melkeinpä. Olisi mukavaa saada vähän vinkkiä tuosta.

Muut puslat menee ihan mukavasti, mutta nuo on vähän kysymysmerkki.

ps. ei kyllä ihan natsaa tämän topicin puslamerkkiin, mutta en viitsiny uuttakaan topicia tätä varten tehdä.
On ihan oikein asennettu. Joudut vaan leikkaa sitä puslaa vähän lyhkäsemmäks, kun ei vakoi pultti muuten yletä kierteille. Tai vaihdat vähä pitemmän pultin. Kyllä se sit vähän puristuu kun vetää metrin jatkolla kiinni, niin mä tein; enkä leikannu puslaa. Ja käytä ainakin 10,9 pultteja.

Mikko R.
CRSC jäsen 2015
Viestit: 160
Liittynyt: La Lokakuu 8. 11:40:51 2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mikko R. » La Huhtikuu 15. 22:10:58 2006

Antti kirjoitti:
Mikko R. kirjoitti:http://www.kolumbus.fi/mikko.rytinki/pur.jpg

Onkohan tuo nyt ihan oikealla tavalla asennettu? Kun ei ole aikaisempaa kokemusta noista Sierran polyuretaaneista. Jotenkin tuntuu jäävän liikaa ainetta kelkan ja korin väliin, verrattuna entiseen, kun ero on jotain 25mm luokkaa melkeinpä. Olisi mukavaa saada vähän vinkkiä tuosta.

Muut puslat menee ihan mukavasti, mutta nuo on vähän kysymysmerkki.

ps. ei kyllä ihan natsaa tämän topicin puslamerkkiin, mutta en viitsiny uuttakaan topicia tätä varten tehdä.
On ihan oikein asennettu. Joudut vaan leikkaa sitä puslaa vähän lyhkäsemmäks, kun ei vakoi pultti muuten yletä kierteille. Tai vaihdat vähä pitemmän pultin. Kyllä se sit vähän puristuu kun vetää metrin jatkolla kiinni, niin mä tein; enkä leikannu puslaa. Ja käytä ainakin 10,9 pultteja.
Juu, kiinni on ollut jo jonkin aikaa, hiukan sorvissa otin tavaraa pois puslasta ja holkkikin ylsi pohjan koloon, niin ettei koko paketti ole pelkän pultin varassa.
#1193

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Su Huhtikuu 16. 1:17:43 2006

On vähän kalliin näkönen pukki sulla... Jollen ihan väärin näe niin taitaa olla teflonipötkö, tai nailonia tms.. ? :)

Ei tota puslaa olis sitten saanu painettua kokoon niin, että se olis jääny se putki vähän yli tosta päältä?
Jäsen #606

Mikko R.
CRSC jäsen 2015
Viestit: 160
Liittynyt: La Lokakuu 8. 11:40:51 2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mikko R. » Su Huhtikuu 16. 11:56:41 2006

olafu kirjoitti:
On vähän kalliin näkönen pukki sulla... Jollen ihan väärin näe niin taitaa olla teflonipötkö, tai nailonia tms.. ? :)

Ei tota puslaa olis sitten saanu painettua kokoon niin, että se olis jääny se putki vähän yli tosta päältä?
Pompompom.

Niin, päätin hiukan lyhentää, kun tuo pusla oli niin tiukkaa tavaraa, että en uskaltanu jatkovarsien kanssa alkaa vetämään lyttyyn, ettei pohjasta korkkaa kierteet tmv. Nuo puslat kyllä meni ihan mukavasti paikalleen kun keksi sopivat apuvälineet ja pulttipyssyn kanssa vedätti...Ensi kerralla sitten otankin ihan suosiolla koko kelkan pois ja teen homman pöydällä.
#1193

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Pe Maaliskuu 2. 21:40:04 2007

Joo, ite tein tän takakelkka homman suosiolla ruuvipenkissä.Ainoa, että vaihdoin 120mm pitkät pultit noihin kiinnikkeisiin jotta sain takasin paikoilleen...Tosin ovat vain 8.8... :oops:

Mutta niin olivat vanhatkin.Katsoin sen.Kaippa nuo sitten kestävät... :roll:
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja KtK » Ke Huhtikuu 7. 18:56:36 2010

Tää deflexin iso pusla vaikuttaa ihan liian tiukalta asennettavaksi suoraan. Johan ton piukkaan vedossa kierteet korkkaa??? Tosa kuva lähtötilanteesta : http://i75.photobucket.com/albums/i293/ ... G_0981.jpg

Holkin mitta on 85mm ,orkkis 86.5mm. Ja silti tähän 85mm holkkiin tulee about 79mm tavara väliin ja orkkikseen jotain 58mm. Tossa ois mahiksena sorvata puslista tavaraa pois ,mutta ei ole hirveesti varaa ainakaan isosta puslasta ottaa ,mutta siitä prikan mallisesta pääliplätystä kärsis ottaa 2-3mm.

Ja holkkia pidentämällä sais myös lisää välystä ,mut sen liiallinen pidentäminen muuttaa jo sen palkin asentoa aikalailla etukenoon (perän asento ymm).

Mites muilla ,onko powerflexit yhtä tiukat vai mitä saissee sitä on tullu ostettua.

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja olafu » Ke Huhtikuu 7. 19:30:37 2010

KtK kirjoitti:Tää deflexin iso pusla vaikuttaa ihan liian tiukalta asennettavaksi suoraan. Johan ton piukkaan vedossa kierteet korkkaa??? Tosa kuva lähtötilanteesta : http://i75.photobucket.com/albums/i293/ ... G_0981.jpg

Holkin mitta on 85mm ,orkkis 86.5mm. Ja silti tähän 85mm holkkiin tulee about 79mm tavara väliin ja orkkikseen jotain 58mm. Tossa ois mahiksena sorvata puslista tavaraa pois ,mutta ei ole hirveesti varaa ainakaan isosta puslasta ottaa ,mutta siitä prikan mallisesta pääliplätystä kärsis ottaa 2-3mm.

Ja holkkia pidentämällä sais myös lisää välystä ,mut sen liiallinen pidentäminen muuttaa jo sen palkin asentoa aikalailla etukenoon (perän asento ymm).

Mites muilla ,onko powerflexit yhtä tiukat vai mitä saissee sitä on tullu ostettua.
Kuuluuko toi päälimmäinen lätty ihan varmaan sinne väliin? Itte viimekesänä deflexin oransseja puslia taistelin paikalleen, niin prässissä jouduin laittaan, sen verran piukkaan meni.
Jäsen #606

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja KtK » Ke Huhtikuu 7. 19:37:58 2010

olafu kirjoitti:
KtK kirjoitti:Tää deflexin iso pusla vaikuttaa ihan liian tiukalta asennettavaksi suoraan. Johan ton piukkaan vedossa kierteet korkkaa??? Tosa kuva lähtötilanteesta : http://i75.photobucket.com/albums/i293/ ... G_0981.jpg
Kuuluuko toi päälimmäinen lätty ihan varmaan sinne väliin? Itte viimekesänä deflexin oransseja puslia taistelin paikalleen, niin prässissä jouduin laittaan, sen verran piukkaan meni.
Samaa mietin ittekkin.

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja AkiS » Ke Huhtikuu 7. 20:04:47 2010

Keittää vedessä ne puslat niin menee ku vanhaan mummoon.
Ja se lätty kuuluu sinne alapuolelle, siis itse puslan ja sen peltiläpyskän väliin.
Ja ilman mitään sorvaamisia ja lyhentämisiä tms...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja olafu » Ke Huhtikuu 7. 20:42:41 2010

AkiS kirjoitti:Keittää vedessä ne puslat niin menee ku vanhaan mummoon.
Ja se lätty kuuluu sinne alapuolelle, siis itse puslan ja sen peltiläpyskän väliin.
Ja ilman mitään sorvaamisia ja lyhentämisiä tms...
Pitääkö se kuumana pistää vai kutistuuko ne pysyvästi?
Jäsen #606

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja AkiS » Ke Huhtikuu 7. 21:20:47 2010

olafu kirjoitti:
AkiS kirjoitti:Keittää vedessä ne puslat niin menee ku vanhaan mummoon.
Ja se lätty kuuluu sinne alapuolelle, siis itse puslan ja sen peltiläpyskän väliin.
Ja ilman mitään sorvaamisia ja lyhentämisiä tms...
Pitääkö se kuumana pistää vai kutistuuko ne pysyvästi?
Kuumana menee. Mulla oli kyllä niin iso kierretanko apuna asennuksessa kun siihen puslan reikään mahtu mutta ilman keittämistä ei menny millään.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja ylimark » Ke Huhtikuu 7. 22:02:48 2010

AkiS kirjoitti:Kuumana menee. Mulla oli kyllä niin iso kierretanko apuna asennuksessa kun siihen puslan reikään mahtu mutta ilman keittämistä ei menny millään.
Mulla taas oli M10 tankoa, että se pusla pääs muuttaan kunnolla muotoa ja hyvin meni ilman keittelyitä.
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja AkiS » Ke Huhtikuu 7. 22:25:20 2010

ylimark kirjoitti:
AkiS kirjoitti:Kuumana menee. Mulla oli kyllä niin iso kierretanko apuna asennuksessa kun siihen puslan reikään mahtu mutta ilman keittämistä ei menny millään.
Mulla taas oli M10 tankoa, että se pusla pääs muuttaan kunnolla muotoa ja hyvin meni ilman keittelyitä.
Sulla oli varmaan löysempi malli :D

Tosiaan se jäi aina siihen puoliväliin jumiin niin sanotusti, ei plompsahtanu vaan millään paikalleen...
Muttakun keitti niin ois menny varmaan pienemmilläkin työkaluilla.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja KtK » To Huhtikuu 8. 18:49:29 2010

AkiS kirjoitti:Keittää vedessä ne puslat niin menee ku vanhaan mummoon.
Ja se lätty kuuluu sinne alapuolelle, siis itse puslan ja sen peltiläpyskän väliin.
Ja ilman mitään sorvaamisia ja lyhentämisiä tms...
No tonne alapuolelle en tiennytkään ton plätyn kuuluvan ,kun enklannin passionford foorumissa oli kahdessakin eri projektikuvissa se siellä ylimmäisenä. ( top plate tai jotain nimellä) Alempana kyllä istuis hiukan vähemmän tiukkaan.

Se on kiva ,kun ei mitään ohjetta tule noitten puslien mukana. Saa arvailla asennusta ,kun ei ainakaan mulla heti puslia pidellessä ole käryä,miten toi pläty tulee laittaa.

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Re: deflex sierra puslista

Viesti Kirjoittaja AkiS » To Huhtikuu 8. 22:11:30 2010

Joo kyllä sitä itekkin hetkenaikaa raapi päätä et kummimpäin laittas mut päättelin siitä et tulee alapuolelle kun siinä lätyssä oli se toinen puoli reiästä sorvattu viistoksi niin se sopi hyvin sitä peltilämiskän kohoumaa vasten.
Peltilämiskäkin asettu asentaessa vaakasuoraan.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

Vastaa Viestiin