Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
janne_n
- Viestit: 151
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja janne_n » To Toukokuu 6. 15:21:04 2010
joo eli oisko kellään tietoo mistä vois johtua nelivetoisessa autossa syntyvä värinä/täristys aina kun nostaa kaasun vaihteen ollessa päällä? vauhdista kiutenkin riippuu sen voimakkuus. vikahan voi olla tietty pyöränlaakerit, vetonivelet, moottorin korvakkeet, kytkin tai kardaani. mutta mistäpä noista lähtis vikaa etsimään? HJÄLP!

Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV
Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..
-
Fomococars
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Fomococars » To Toukokuu 6. 16:45:08 2010
nykäseekö rattia kun löysää kaasun
jos näin on niin pyöränlaakeri vaihtoon jumittaa hieman kiinni
-se puoli minne kiskoo remonttiin
toinen vois olla moottori korvakot / vaihteistopalkki
onko vika sama myös kun jarruttaa ja ilman jarrua
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
-
janne_n
- Viestit: 151
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja janne_n » To Toukokuu 6. 20:29:53 2010
ei nyi rattia eikä tee samaa jarruttaessa tai vapaalla..
Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV
Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..
-
VesQ
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja VesQ » To Toukokuu 6. 21:55:47 2010
Veikkaillaan täältä kardaanin ristikkoa tai niitä vetoniveliä. Saako nelivetoa pois päältä. Silloin ei pitäisi etupään tai mahdollisen etukardaanin vaikuttaa
Voimansiirrossa jokin nivel tai laakeri mutta ei kuitenkaan pyöränlaakeri jossei muita oireita ole siihen suuntaan
Tjaa, tietysti jos on jäykällä akselilla ja akselin pitkittäis tukivarsi (jos on) on väljä niin akseli pääsee kääntymään sen verran moottorijarrutuksessa että kardaanin ristikoissa menee kulmat pieleen ja tärrää
Mikä peli kyseessä
-
janne_n
- Viestit: 151
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja janne_n » Pe Toukokuu 7. 15:07:28 2010
kyseessä evo 3 mitsu.
täytyy käyttää kaverin nosturilla ja ruveta tutkiin. jos vika löytyy kardaansta, niin mistä löytyy paikkoja jossa sais sen korjautettua? ja voikohan korjauksen välissä ajaa pelkällä etuvedolla?
Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV
Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..