Tekniikanvaihto Escort mk2 1.3--->2.0
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Tekniikanvaihto Escort mk2 1.3--->2.0
Terve!<br><br>Tiedustelisin että mitä kaikkea pitää muutoskatsastukseen vaihtaa kun vaihtaa 1.3l escort mk 2:seen 2.0l tekniikan? Mitä muuta pitää vaihtaa kun isot jarrut? Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
-
- Ylläpitäjä
Re:Tekniikanvaihto Escort mk2 1.3--->2.0
Kysymykseesi löytynee vastaus, kokeile tuosta ylhäältä Hae-toimintoa. Topicceja pitäisi löytyä useampikin.
edit: Myös AKEN:n sivuilta löytyy tietoa ja paikalliselta katsastusasemalta kannattaa kysyä varmuuden vuoksi.
edit: Myös AKEN:n sivuilta löytyy tietoa ja paikalliselta katsastusasemalta kannattaa kysyä varmuuden vuoksi.
-
- Ylläpitäjä
Re:Tekniikanvaihto Escort mk2 1.3--->2.0
Koko tekniikka vastaamaan 2-litraista escoa. Moottorista vaihteiston ja etuakseliston kautta taka-akseliin=~44%.
-
- Ylläpitäjä
Re:Tekniikanvaihto Escort mk2 1.3--->2.0
Itselläni käynnissä tekniikanvaihto 2litraiseen. Nyt ongelman nimi on öljypohja. Eli nykyinen öljypohja ei sovi WC-etupalkin kanssa, ottaa raidetankokiinni öljypohjaan. En mitannut paljostako on kiinni mutta joku 30-40mm veikkaisin. Kenelläkään hyviä ideoita? Nikkaroida tosta vanhasta vai metsästää jostain RS:än alumiininen? Niin kyseessä välikoppa.
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
Re:Tekniikanvaihto Escort mk2 1.3--->2.0
[quote author=Mika Metsänen link=board=2;threadid=10722;start=0#98076 date=1059327920]
Itselläni käynnissä tekniikanvaihto 2litraiseen. Nyt ongelman nimi on öljypohja. Eli nykyinen öljypohja ei sovi WC-etupalkin kanssa, ottaa raidetankokiinni öljypohjaan. En mitannut paljostako on kiinni mutta joku 30-40mm veikkaisin. Kenelläkään hyviä ideoita? Nikkaroida tosta vanhasta vai metsästää jostain RS:än alumiininen? Niin kyseessä välikoppa.
[/quote]
mahtaa olla melko solmussa koko keula jos raidetanko yltää öljypohjaan.
jos oisit sanonut hammastangon kotelo, niin oisin vielä uskonutkin ;D
peltiöljypohjaa joutuu leikkaamaan ja levittään sivulle...
ja rs alupohja näyttää tältä, paitsi että kuva on oikeanpuoleisella ohjauksella varustetulle autolle, kuvittele sivupotero toiselle puolelle.
kuvassa näkyy myös alkuperäiset RS2000 moottorinkorvat, öljyn imuputki ja vaihteiston pudotuspalat
Itselläni käynnissä tekniikanvaihto 2litraiseen. Nyt ongelman nimi on öljypohja. Eli nykyinen öljypohja ei sovi WC-etupalkin kanssa, ottaa raidetankokiinni öljypohjaan. En mitannut paljostako on kiinni mutta joku 30-40mm veikkaisin. Kenelläkään hyviä ideoita? Nikkaroida tosta vanhasta vai metsästää jostain RS:än alumiininen? Niin kyseessä välikoppa.
[/quote]
mahtaa olla melko solmussa koko keula jos raidetanko yltää öljypohjaan.
jos oisit sanonut hammastangon kotelo, niin oisin vielä uskonutkin ;D
peltiöljypohjaa joutuu leikkaamaan ja levittään sivulle...
ja rs alupohja näyttää tältä, paitsi että kuva on oikeanpuoleisella ohjauksella varustetulle autolle, kuvittele sivupotero toiselle puolelle.
kuvassa näkyy myös alkuperäiset RS2000 moottorinkorvat, öljyn imuputki ja vaihteiston pudotuspalat
-
- Ylläpitäjä
Re:Tekniikanvaihto Escort mk2 1.3--->2.0
<br><br>Mulla oli edellinen omistaja muokannu vaan hienosti pallopäävasaralla....ja ottanu loiskelevyt pois painoa viemästä... ::)<br><br>peltiöljypohjaa joutuu leikkaamaan ja levittään sivulle...<br><br><br><br>
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Re:Tekniikanvaihto Escort mk2 1.3--->2.0
Mitäs se tarkoitaa se alennettu hammastanko kiinnitys?<br>Autoracingin kuvastossa oli semmonen.<br>Pystyykö pistään tavallisen ohjaus-kokonaisuuden kanssa?
-
- Ylläpitäjä
Re:Tekniikanvaihto Escort mk2 1.3--->2.0
[quote author=Brenda link=board=2;threadid=10722;start=0#98095 date=1059332708]<br>[quote author=Mika Metsänen link=board=2;threadid=10722;start=0#98076 date=1059327920]<br>Itselläni käynnissä tekniikanvaihto 2litraiseen. Nyt ongelman nimi on öljypohja. Eli nykyinen öljypohja ei sovi WC-etupalkin kanssa, ottaa raidetankokiinni öljypohjaan. En mitannut paljostako on kiinni mutta joku 30-40mm veikkaisin. Kenelläkään hyviä ideoita? Nikkaroida tosta vanhasta vai metsästää jostain RS:än alumiininen? Niin kyseessä välikoppa.<br>[/quote]<br>mahtaa olla melko solmussa koko keula jos raidetanko yltää öljypohjaan.<br>jos oisit sanonut hammastangon kotelo, niin oisin vielä uskonutkin ;D<br>peltiöljypohjaa joutuu leikkaamaan ja levittään sivulle...<br><br>ja rs alupohja näyttää tältä, paitsi että kuva on oikeanpuoleisella ohjauksella varustetulle autolle, kuvittele sivupotero toiselle puolelle.<br>kuvassa näkyy myös alkuperäiset RS2000 moottorinkorvat, öljyn imuputki ja vaihteiston pudotuspalat<br>[/quote]<br><br>Hyvin taisit silti ymmärtää että hammastankoa tarkoitin
<br>Täytynee lyödä poikki korvat ja tehdä väliin palat.<br>Tuntuu että autoa en saa ikinä valmiiksi. Tai ei ole kyllä mitään kiirettäkään. Autokoulu alkoi tänään ja ajokieltoa tuli lauantaina >:( Toivottavasti käräjillä toimitaan nopeasti.
