205

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

LasseK
Viestit: 111
Liittynyt: La Syyskuu 4. 19:19:07 2004
Paikkakunta: P-Pohj.

Viesti Kirjoittaja LasseK » Pe Toukokuu 6. 1:03:43 2005

jjs kirjoitti: 1) 205: -kaikkien- 85-> uud. 2,0 moottoreiden perusta, vahvemmat veivit "F", ohuempirenkaiset männät jne
Mulla on tuo 20 taunus lohko ja ohuempirenkaiset männät :shock:
Joku joskus mahollisesti vaihtanut männät??
Lohko on autopurkaamosta hajettu, alkuperästä ei tietoa...
Kangista en muista/älynny katsoa onko f-merkintöjä.
#976

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Pe Toukokuu 6. 2:03:02 2005

jjs kirjoitti:4) 205 RS500 Eggenberger: todella vahva kisalohko; tästä joskus lisää.
No eikö sitä joko sitä... :D :roll:
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » Pe Toukokuu 6. 9:01:30 2005

YBD1
YBD2
YBD3

Itse en tuon historiaa tunne, mutta joku viisas osannee numeroiden perusteella kertoa lisää?
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

bpasi
Viestit: 1015
Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002

Viesti Kirjoittaja bpasi » Pe Toukokuu 6. 10:39:53 2005

hmm. oma ybd:ssä on koneistettu tuo bensapumpun reikä "toimivaksi".

pitääpä katella tarkemin sitä joku päivä....

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Pe Toukokuu 6. 14:41:24 2005

En tiiä mut toi aluminihökö näyttää mielenkiintoiselta
http://users.evtek.fi/~timohjt/kuvia/Ta ... GP0867.JPG
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Jahman
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
Paikkakunta: Suomen Turku

Viesti Kirjoittaja Jahman » Pe Toukokuu 6. 14:44:44 2005

Nelarin etupalkki
Tässähän se menee...

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Ma Lokakuu 24. 12:55:18 2005

Jallu kirjoitti: YBD2
Mitähän eroja nuissa tavan 205 lohkoissa on??
Esim. minulla oli 86 leivottu, uudempi koppaseen rieskaan asennettu 205 lohko, joka näyttää päällepäin merkinnöiltään ja valultaan samalta kuin tuon ylläolevan linkin lohko (rs500?), erotuksena tietysti nuo blommien reiät. Sitten taas 85 leivottu, 86 iS:stä ongitussa 205:sta puuttuu esim. tuossakin linkissä näkyvässä lohkossa oleva, taemmasta blommista taaksepäin lähtevä vahvike, ja muitakin pieniä eroja on lukuisia.
Viimeksi muokannut Fullspeed, Ma Lokakuu 24. 16:25:32 2005. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Lokakuu 24. 15:54:10 2005

Onhan tossa nyt vaikka mitä eroja vrt. normaali 205 lohko. Katoppa ton moottorin korvan yläpuolelle. Julma poimu lähtee ylöspäin kansitasoa kohti, sitten tuola on noita uria jne. Niin onko tuo nyt se paljon puhuttu eggenberger? vai rs500 malli?
Jäsen #606

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Ma Lokakuu 24. 16:21:16 2005

Eikös tuo oo RS500 lohko??? Ja eikö se mosakorvakkeen yläpuolinen poimu ole ihan samanlainen kuin normi 205:ssä. Ainakaan valokuvan perusteella en huomaa eroa.
Mutta mutta, ei ollu tarkotus verrata tuohon RS500 lohkoon, käytin sitä ihan vaan esimerkkinä, vaan tarkotus oli verrata nuita tavan duunari mallin 205 lohkoja, niitäkin kun näkkyy olevan ainakin ulkoisesti erilaisia. Onko ne sitten valmistaja kohtaisia eroja??? Vai onko niitä edes valmistettu eri paikoissa??
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Vastaa Viestiin