vedet ja öljyt sekasin

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Larppa
Viestit: 63
Liittynyt: Su Maaliskuu 20. 22:14:36 2005
Paikkakunta: jkl

vedet ja öljyt sekasin

Viesti Kirjoittaja Larppa » To Lokakuu 20. 19:26:16 2005

mitä mahtaa seosmittari näyttää jos
kannentiiviste(tai kansi/imusarja halki)
laskee vesiä palotilaan? laihaa?

veekutosessa (A-lohko) vaan semmonen ongelma että
vetää laihalle jos kaasua pitää vähän aikaa
puolessa välissä.
ja turbon öljykierto tukkeutuu kerman
tapaisesta mömmöstä eli jossain menee
öljyt ja vedet sekasin.

onko kellään tiedossa että olisiko
jollain cologne-lohkon kansitasot
menneet kieroon? tai halki koko lohko?

vastakkee ihmeessä jos
jollain olisi tietoa tai hyviä
arvauksia näihin.
#1040
2600T