Lukkoperän asennus

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cosworth
Viestit: 86
Liittynyt: To Tammikuu 8. 18:42:20 2004
Paikkakunta: Ikaalinen

Lukkoperän asennus

Viesti Kirjoittaja Cosworth » Ma Tammikuu 2. 22:56:08 2006

Auto -90vm 1.6 OHC Sierra.
Vetoakselit ovat tuupattavaa mallia.
Ilmeisesti IS Sierrassa on lukollinen perä (kitka) tuupattavilla vetareilla.
Meneekö vanha pois uusi tilalle tyyliin vai onko jotain huomioitavaa?
Per aspera ad astra!!!
#647

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Tammikuu 3. 0:06:01 2006

On. Tuon ikäisessä voi olla 6,5" tai 7" perä 1,6 -litraisessa. OHC, niin epäilen kyseessä olevan 6,5" joten tarvitset myös 2,0-2,8 -vetarit, sisäpään spoori on ohuempi pikkuperäisen puikoissa.
Huom. Vain murto-osassa iS:iä on lukko. -Varmista- ennen ostoa.
Muuten homma on "bolt-on".
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Tammikuu 3. 2:48:35 2006

Löytyisikös jostain räjäytys kuvaa tuosta lukollisesta murikasta ( 7" / 7,5" ) ?
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Cosworth
Viestit: 86
Liittynyt: To Tammikuu 8. 18:42:20 2004
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja Cosworth » Ti Tammikuu 3. 7:31:20 2006

Eli joudun ostamaan perän + vetoakselit!
Sopiiko 2.0l -88 Scorpionin perä + vetarit tarkoitukseen?
Uusi kysymys: Meneekö 2.0l Ohc:n vetarin pää 1.6l Ohc:n napaan vai otanko vanhasta vetarista navan läpi menevän osan ja liitän toiseen vetarin päähän???
Per aspera ad astra!!!
#647

Vastaa Viestiin