Urheiluhenkeä kun on, niin tökkäsin tuon kokeilumielellä toimivaan Scorpiooni jossa on kutonen ja EFI ruisku. Koodit boxissa ei täsmänneet mutta ulkonäkö ja liitin oli sentään sama (niinkuin kaikissa näissä nelos-sarjan boxeissa). Kone yritti hörähdellä käyntiin mutta ei lähetenyt. Eli luultavasti on neloskoneen ohjelma (arvailua) tai sitten bensapumppu ei tykännyt saamistaan 'tiedoista' Jos jollekin on käyttöä niin tuommoinen pyörii nurkissa, toimivuudesta ei ole muuta tietoa kuin että ei toimi EFI-Scorpio V6. Pinnejä on muuten liittimessä joka reijässä kuin 86- Scorpassa oli tyhjiä välejä, että olisiko sitten enemmän toimintoja vai suoja näitä kokeile väkisin, vaikka tiedät että ei toimi-käyttäjiä vastaan
Fordin EEC-IV box, mistä vehkeestä?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
MdMaxx
- Ylläpitäjä
Fordin EEC-IV box, mistä vehkeestä?
Kamojen seasta käsiini jäi Fordin ruiskuohjain EEC-IV 1ADA. Nettiä Googletin mutta en oikein selvää saanut että mihin vehkeeseen tuo kuuluu? Tuli erinäisten Fordin kutosruisku-kamojen seassa mutta jos oikein käsitin niin netin mukaan tuo kuuluu johonkin Fiestaan jossa ei kai nyt sentään kutoskonetta ole, ainakaan vakiona. Ja tuskin mahtuu muutenkaan.
Urheiluhenkeä kun on, niin tökkäsin tuon kokeilumielellä toimivaan Scorpiooni jossa on kutonen ja EFI ruisku. Koodit boxissa ei täsmänneet mutta ulkonäkö ja liitin oli sentään sama (niinkuin kaikissa näissä nelos-sarjan boxeissa). Kone yritti hörähdellä käyntiin mutta ei lähetenyt. Eli luultavasti on neloskoneen ohjelma (arvailua) tai sitten bensapumppu ei tykännyt saamistaan 'tiedoista' Jos jollekin on käyttöä niin tuommoinen pyörii nurkissa, toimivuudesta ei ole muuta tietoa kuin että ei toimi EFI-Scorpio V6. Pinnejä on muuten liittimessä joka reijässä kuin 86- Scorpassa oli tyhjiä välejä, että olisiko sitten enemmän toimintoja vai suoja näitä kokeile väkisin, vaikka tiedät että ei toimi-käyttäjiä vastaan
Urheiluhenkeä kun on, niin tökkäsin tuon kokeilumielellä toimivaan Scorpiooni jossa on kutonen ja EFI ruisku. Koodit boxissa ei täsmänneet mutta ulkonäkö ja liitin oli sentään sama (niinkuin kaikissa näissä nelos-sarjan boxeissa). Kone yritti hörähdellä käyntiin mutta ei lähetenyt. Eli luultavasti on neloskoneen ohjelma (arvailua) tai sitten bensapumppu ei tykännyt saamistaan 'tiedoista' Jos jollekin on käyttöä niin tuommoinen pyörii nurkissa, toimivuudesta ei ole muuta tietoa kuin että ei toimi EFI-Scorpio V6. Pinnejä on muuten liittimessä joka reijässä kuin 86- Scorpassa oli tyhjiä välejä, että olisiko sitten enemmän toimintoja vai suoja näitä kokeile väkisin, vaikka tiedät että ei toimi-käyttäjiä vastaan
-
fsohc
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Model: XR2i & XR3i
Computer:1ADA
Noihin malleihin. Autodata tai vastaava ohjelma vois kertoa mihin vuosimalleihin, jos joltain löytyy ohjelma. Niin ja samalla tieto onko saastemalliin, automaattiin, ilmaistoituun jne...
Ps. Ei välttämättä kannata kokeilla tuntematonta boksia autoon, kaikki eec-iv:t on ilmeisesti samalla liittimellä, voi jotain mahdollisesti kärähtää.
Computer:1ADA
Noihin malleihin. Autodata tai vastaava ohjelma vois kertoa mihin vuosimalleihin, jos joltain löytyy ohjelma. Niin ja samalla tieto onko saastemalliin, automaattiin, ilmaistoituun jne...
Ps. Ei välttämättä kannata kokeilla tuntematonta boksia autoon, kaikki eec-iv:t on ilmeisesti samalla liittimellä, voi jotain mahdollisesti kärähtää.
-
MdMaxx
- Ylläpitäjä
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Ei löytynyt mitään tuolla "91AB 12A650 DA" koodilla. Tuo xr2i/xr3i boksi heittää tuossa viimeisessä kirjaimessa. Mutta yhden kirjaimen erolla päästään myös 1.4cfi tai 2.9Cologne bokseihin.MdMaxx kirjoitti:Jaa, mikähän se näistä on, mutta tässä ainakin yhdeltä puolelta 'koodeja'JesseT kirjoitti:Laita sen koko varaosanumero tänne, niin katsotaan sopivuus.
M0K11 LAN 0K112 *9J3XXX2XXXXX* EFI-SD102 91AB-12A650-DA
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
MdMaxx
- Ylläpitäjä
-
jive
- Ylläpitäjä
Vaikka liitin on fyysisesti sama, on sen pinnijärjestys useimmiten poikkeava kuin samanlainen eri automallien välillä tai jopa saman mallin eri vuosina valmistetuissa bokseissa. Esimerkiksi 94->95 ja 95-> pikkuturbo Escort T25:n boxit ovat pinnijärjestykseltään sen verta poikkeavat, että käry nousee. EEC-IV varustettu Mondeon boksi ei ole keskenään vaihokelpoinen automaatin ja manuaalin välillä, XR2i 8V ja XR2i 16V boksit eivät toimi ristiin, FRST:n OFAC ja OFAB boksit eivät toimi ristiin, jne...fsohc kirjoitti:kaikki eec-iv:t on ilmeisesti samalla liittimellä, voi jotain mahdollisesti kärähtää.
-
fsohc
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Arvelin siis oikeinjive kirjoitti:Vaikka liitin on fyysisesti sama, on sen pinnijärjestys useimmiten poikkeava kuin samanlainen eri automallien välillä tai jopa saman mallin eri vuosina valmistetuissa bokseissa. Esimerkiksi 94->95 ja 95-> pikkuturbo Escort T25:n boxit ovat pinnijärjestykseltään sen verta poikkeavat, että käry nousee. EEC-IV varustettu Mondeon boksi ei ole keskenään vaihokelpoinen automaatin ja manuaalin välillä, XR2i 8V ja XR2i 16V boksit eivät toimi ristiin, FRST:n OFAC ja OFAB boksit eivät toimi ristiin, jne...fsohc kirjoitti:kaikki eec-iv:t on ilmeisesti samalla liittimellä, voi jotain mahdollisesti kärähtää.
-
MoloA
- Viestit: 272
- Liittynyt: To Tammikuu 8. 22:07:37 2004
- Paikkakunta: Helsinki