Jumissa oleva vetonivel..?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Jumissa oleva vetonivel..?
Tuossa eilinen ilta kaverin kanssa kirottiin venotivelten kanssa, niin onko kukaan törmännyt sellaiseen, että loppuun kulunut vetonivel olisi vetänyt siitä vaihteiston puoleisesta päästä jumiin?
Ei sitä saa käntymään edes sorkkaraudalla mihinkään siitä päästä.. Vaseliinia runtattiin sinne ja yritettiin saada paikalleen, mutta ei.. Pyörän puoleinen pää kyllä liikkuu ja säpäkästi. Samaten toisella puolella se vaihteiston puoleinen pää pyörii ok..
Ei sitä saa käntymään edes sorkkaraudalla mihinkään siitä päästä.. Vaseliinia runtattiin sinne ja yritettiin saada paikalleen, mutta ei.. Pyörän puoleinen pää kyllä liikkuu ja säpäkästi. Samaten toisella puolella se vaihteiston puoleinen pää pyörii ok..
-
- Ylläpitäjä
Itse asiassa se on suorassa
Kokeilin vääntää sitä johonkin suuntaan, mutta omista käsistä loppuu voimat ennen kuin se antaa perään.. Ja prässiin nyt ei ihan kehtaa survoa.. Pituussuunnassakaan se ei liiku ei sitten minnekkään.. Ihan kuin olisi hitsattu kiinni.
Pitää ihmetellä rasvanpoistajan ja paineilman kanssa kun pääsen hallille..

Pitää ihmetellä rasvanpoistajan ja paineilman kanssa kun pääsen hallille..
-
Kyllä sitä voi vasarallakin vähän napsutella. Missä tilanteessa sait sen juntturaan? Jos oot purkanut sitä, niin sitten kehät on väärässä asennossa. Eli näin: http://photobucket.com/albums/a209/Erkk ... rra001.jpg
Muuten ei tule mieleen kuin liian kulunut nivel.
Muuten ei tule mieleen kuin liian kulunut nivel.
-
- Ylläpitäjä
No voihan lepakko.. Eipä ihme jos on jumissa kun edellinen omistaja on kasannut sen päin ***tua.. En edes itse kerennyt purkaa sitä. Otin vain irti kun vaihteisto piti käyttää alhaalla.
Minä jo katselin eilen, että miten tämä näyttää erillaiselta kuin toinen puoli, mutta kun toinen oli jo paikallaan niin eihän sitä jaksanut irroittaa ja vetosin väsymyksen aiheuttamaan väärään muistikuvaan..
Mitenköhän lienee muuten edes kestänyt tuossa käytössä
Kiitokset mikulle. Taidankin lähteä hallille korjaamaan tuon ongelman saman tien..
Edit; Ja homma pelaa taas
Ja vissiin pitää korjata/säätää kytkinkin, kun meinasin pamauttaa hallin ovesta läpi
Vaihteen löi silmään niin silloin lähettiin taakseppäin renkaat kumimatoilla sutien.. Mustat rannut jäi hallin lattiaan kun tipahti matolta betonille 
Edit II; Onneksi oli kylmän dieselin savujen takia hallin ovet auki..
Minä jo katselin eilen, että miten tämä näyttää erillaiselta kuin toinen puoli, mutta kun toinen oli jo paikallaan niin eihän sitä jaksanut irroittaa ja vetosin väsymyksen aiheuttamaan väärään muistikuvaan..
Mitenköhän lienee muuten edes kestänyt tuossa käytössä

Kiitokset mikulle. Taidankin lähteä hallille korjaamaan tuon ongelman saman tien..
Edit; Ja homma pelaa taas

Edit II; Onneksi oli kylmän dieselin savujen takia hallin ovet auki..