säätöä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

ford85
Ylläpitäjä

säätöä

Viesti Kirjoittaja ford85 » Ma Maaliskuu 27. 18:38:50 2006

no niin, nyt tarvittas hieman viisampien apua. Lueskelin jo muutamia aiheita läpi mutta en ihan tarkaa vastausta löytänyt. Pitäs kohta puoliin kiristellä tuo jakopäänhihna paikoilleen, ja samalla laittaa ajoitus merkit kohdilleen. Kampiakselin hihnapyörässä on 4 lovea, mikä näistä tulee aluslevyn "ajoitusmerkin kohdalle" ? ja eikös sen pitäisi olla silloin kohdillaan kun ykkösen mäntä on ylhäällä.. :roll: Koneena 2.0 is turbo.

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: säätöä

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Maaliskuu 27. 19:46:13 2006

ford85 kirjoitti:no niin, nyt tarvittas hieman viisampien apua. Lueskelin jo muutamia aiheita läpi mutta en ihan tarkaa vastausta löytänyt. Pitäs kohta puoliin kiristellä tuo jakopäänhihna paikoilleen, ja samalla laittaa ajoitus merkit kohdilleen. Kampiakselin hihnapyörässä on 4 lovea, mikä näistä tulee aluslevyn "ajoitusmerkin kohdalle" ? ja eikös sen pitäisi olla silloin kohdillaan kun ykkösen mäntä on ylhäällä.. :roll: Koneena 2.0 is turbo.
Nollamerkki, eli se mikä jää viimeiseksi merkiksi kun pyöritetään konetta pyörimissuuntaisesti. Tää merkki on myöskin pikkasen paksumpi kuin pyörän muut merkit. Nokka-akselin merkki näkyy kun se nuoli siinä nokkapyörän taustapellissä sojottaa suoraan alaspäin, sillon on myöskin se kampiakselin merkki kohdallaan.
Jäsen #606

Vastaa Viestiin