Ford Sierra 2.0i DOHC vaihdekepin irroitus...

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

CosworthPower
Viesti:

Ford Sierra 2.0i DOHC vaihdekepin irroitus...

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Ke Maaliskuu 29. 15:59:54 2006

Niin, miten kyseinen homma tapahtuu?Oon nyt sitä nuppia pyörittänyt tulkosetta... :cry:
Laatikko on pois, että ei se varmaan enää paljosta ole kiinni, mutta en ainakaan heti hoksannut tuota systeemiä, millä sen koko kepin sais pois... :oops:

Joskos joku tietäis ja viitteis valaista asiaa?
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:

qreippi

Viesti Kirjoittaja qreippi » Ke Maaliskuu 29. 16:15:53 2006

siel on juuressa pieni pultti/sokka, niin avaat sen ja keppi nousee pois.
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.

CosworthPower
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Ke Maaliskuu 29. 20:53:42 2006

qreippi kirjoitti:siel on juuressa pieni pultti/sokka, niin avaat sen ja keppi nousee pois.

Kiitokset, lähti irti. :D
Ja sainkin sitten samalla vaivalla pistää koko kepin palasiksi.. :evil:
Kun sitä nuppia olin kiertänyt aukipäin niin olin sitten katkaissut sen pakkisydeemin vaijerin... :oops:

Ja kun pistin sen palasiksi niin se sai sitten vähän damagee...Eli nyt sitten mettästämässä joko kokonaan uutta vaihdekeppiä tai sitten niitä hiluja....

Jos jollakulla on ylimääräisenä ehjä ja toimiva tai ehjiä osia nurkissa niin tarjotkaa ihmeessä.
Ja kyseessähän on sitten DOHC:in vaihdekeppi... :wink:

e-mail:ford.tuning@luukku.com
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:

janiraap
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja janiraap » To Maaliskuu 30. 10:15:53 2006

tee kuten minulle ved se pakki lukko auki ja juntta joku kiila siihin ettei se vaijeri pääse luistaa ei ole pakkilukkoa ja toimii hyvin mutta maksaa vähän

Antti

Viesti Kirjoittaja Antti » To Maaliskuu 30. 20:54:01 2006

janiraap kirjoitti:tee kuten minulle ved se pakki lukko auki ja juntta joku kiila siihin ettei se vaijeri pääse luistaa ei ole pakkilukkoa ja toimii hyvin mutta maksaa vähän
Niin tai lyö sen toisen putkisokan (kepin juuressa) kepin vasemmalle puolelle. Eikä ole pakkilukkoa enää.

Vastaa Viestiin