pari "tyhmää" kysymystä lambdasta
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
pari "tyhmää" kysymystä lambdasta
Autossa (RST S2) on nyt kiinni joku yks johtonen tarvikevärkki joka ei toimi (yllätys?) Ja ennen tallista ottoa pitäis uus pistää, suosituksia? FMI mittaria oon katellu ja rallyracen samikin sitä tais suositella
Kannattaako ostaa uus anturikin kun kunnosta ei oo tietoo? onko anturien kierteiden koko joku vakio ettei tarttis uusia tehä käyrään? mikä käytännön ero laajakaistalla ja tavallisella on?
Kannattaako ostaa uus anturikin kun kunnosta ei oo tietoo? onko anturien kierteiden koko joku vakio ettei tarttis uusia tehä käyrään? mikä käytännön ero laajakaistalla ja tavallisella on?
-
Tavallinen lambda näyttää 14.7 seosta ja sen molemmin puolin mennäänkö rikkaalla vai laihalla. Laajakaista taas näyttää seossuhteen tarkasti kokoajan. http://www.megasquirt.info/v22manual/wbvolts.gif
Jos autoa ei aiota viritellä niin melkeen tavallinen kelpaa, mutta jos suunnitelmissa esim. ruiskun vaihto niin laajakaista helpottaa säätämistä todella paljon.
Tech Edgen:n laajakaista lambda pakettia on saanut itse koottavana versiona noin 200-300e:n luokkaan.
Jos autoa ei aiota viritellä niin melkeen tavallinen kelpaa, mutta jos suunnitelmissa esim. ruiskun vaihto niin laajakaista helpottaa säätämistä todella paljon.
Tech Edgen:n laajakaista lambda pakettia on saanut itse koottavana versiona noin 200-300e:n luokkaan.
-
- Ylläpitäjä
-
Lämmitettävä eli anturia lämmitetään ulkoisesti nopemmin toimintalämpötilaan. Eli lämmittämätön anturi alkaa näyttämään vasta oikein lämmettyään pakokaasujen ansiosta.Deuge kirjoitti:aika moni suosittelee tota lämmitettävää, onko jotai perusteluja?
laajakaistajuttu selvis aika hyvin mut noista kierteiden mitoista ois tieto tervetullutta