Ohc turbosierran bensanpaineet?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
Ohc turbosierran bensanpaineet?
eli vaihdoin sierraan vihdoin ja viimein ruiskuntankin. no nyt ei sitten bensanpaineet nouse vaan kierrättää suoraan takaisin tankkiin paluuputken kautta! mikä muutos tuossa muka on tapahtunut että vaikuttaisi? paluuputkea litistää niin sitten nousee B-paineet... apuva! niin ja auto on ohc ja is:n tankin laitoin
Viimeksi muokannut Mikitic, To Huhtikuu 13. 15:50:09 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Onhan se bensanpaineensäädin siinä paluuletkussa eli tukilta tuleva letku siis säätimen kylkeen? Säätimen pohjasta letku tankille. Pumppu suoraan tukkiin kiinni, suodattimen kautta.
Viimeksi muokannut olafu, To Huhtikuu 13. 15:51:13 2006. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jäsen #606
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
ehei! säädin on tulopuolella ja niin edespäin edellisen omistajan jäljiltä... miten se toimi ennen tankin vaihtoa???olafu kirjoitti:Onhan se bensanpaineensäädin siinä Paluuletkussa, ja tukilta tuleva letku siis säätimen kylkeen. Säätimen pohjasta letku tankille. Pumppu suoraan tukkiin kiinni, suodattimen kautta.
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Ei vaikuta, ilmeisesti sun on menny bensanpaineensäädin sitten rikki jos se on oikein kytketty. Kiersitkö jotain nippoja säätimeen?mikimikkola kirjoitti:letkut on niinkuin pitääkin ja auto lähtee käyntiin kun litistää paluuputkea... niin ja samalla vaihdoin pumpunkin siitä is:tä siinä on takaisku mun mielestä päässä... vaikuttaako se mihinkään?
EDIT: Säädin PITÄÄ olla ruiskupelissä PALUU puolella, johan sen sanoo toimiva järkikin, että jos paluuletku menee tukista suoraan tankkiin niin eihän siellä paine pysy! Tukista säätimen kylkeen ja säätimen pohjasta letku tankkiin.
Viimeksi muokannut olafu, To Huhtikuu 13. 15:55:15 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #606
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
olafu kirjoitti:Ei vaikuta, ilmeisesti sun on menny bensanpaineensäädin sitten rikki jos se on oikein kytketty. Kiersitkö jotain nippoja säätimeen?mikimikkola kirjoitti:letkut on niinkuin pitääkin ja auto lähtee käyntiin kun litistää paluuputkea... niin ja samalla vaihdoin pumpunkin siitä is:tä siinä on takaisku mun mielestä päässä... vaikuttaako se mihinkään?
EDIT: Säädin PITÄÄ olla ruiskupelissä PALUU puolella, johan sen sanoo toimiva järkikin, että jos paluuletku menee tukista suoraan tankkiin niin eihän siellä paine pysy! Tukista säätimen kylkeen ja säätimen pohjasta letku tankkiin.
KIITOS!
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
joo mutta kukakohan hakee sanoilla ONGELMA RATKAISTU jne......?ei kukaan.olafu kirjoitti:Tulipahan ihan sama mieleen mutten viittiny avautua..._pexi kirjoitti:Joo, poistetaan kaikki selvinneet ongelmat tekniikasta ja sit huudetaan jatkossakin alinomaan että käytä hakua... hyvähyvä![]()
edit: otsikko muokattu
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio