Vauhtipyärän vaihto..?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Vauhtipyärän vaihto..?
sellanen onkelma olis;mietin tässä et onko kuinka vaikea/älytön homma käydä vaihtamaan tohon mun 2.0iS sieraimee tuota vauhtipyörää??? en oo mikää expertti fiksailussa mut semmoset perus tiedot/taidot on. olis hyvä jos sais jotain vinkkejä ko. hommasta. ja löytyykö mistää parilitrasen OHC räjäytyskuvia?
-
Re: Vauhtipyärän vaihto..?
yhtä kova homma kun kytkimen vaihto.Jull3 kirjoitti:sellanen onkelma olis;mietin tässä et onko kuinka vaikea/älytön homma käydä vaihtamaan tohon mun 2.0iS sieraimee tuota vauhtipyörää??? en oo mikää expertti fiksailussa mut semmoset perus tiedot/taidot on. olis hyvä jos sais jotain vinkkejä ko. hommasta. ja löytyykö mistää parilitrasen OHC räjäytyskuvia?
-
- Viesti:
Jeps, eli periaatteessa vaa loota irti ja vauhtipyörä vaihtoo.
Käytännössä tietenki muutaki pientä joutuu irrotteleen niikus startin, kardaanin jne. Ei mikään kauhian iso homma. Samalla vaivalla itse vaihtaisin kytkyttimen ja asetelman kuitenkin ellei sitä oo vähään aikaan tehty.
Ja sitten toivoa ettei vauhtipyörän pultit katkeile sisään niinku kaverin 200sx:n kanssa kävi. ~.~
Ja jos räjäytyskuvia kaipailee + aikoo useamminkin jotain tehdä itse ni suosittelisin ostamaan Alfamerin korjausoppaan, (tai jos Lontoon kieli sujuu ni Haynesin on melkeinpä aina kattavampi).
Onhan niistä varmasti skannattuna netissäkin useita kappaleita mutta joko olen hukannut linkit tai sitten ne on vaan niin ovelasti nimettynä ettei osu silmään tuolta tuhansien muiden "suosikeiden" joukosta...
Edit :
siipicossu niitä onkin arkistoinut aika hyvän läjän tänne.
Tästä löytyy suorilla OHC-koneelle.
Käytännössä tietenki muutaki pientä joutuu irrotteleen niikus startin, kardaanin jne. Ei mikään kauhian iso homma. Samalla vaivalla itse vaihtaisin kytkyttimen ja asetelman kuitenkin ellei sitä oo vähään aikaan tehty.
Ja sitten toivoa ettei vauhtipyörän pultit katkeile sisään niinku kaverin 200sx:n kanssa kävi. ~.~
Ja jos räjäytyskuvia kaipailee + aikoo useamminkin jotain tehdä itse ni suosittelisin ostamaan Alfamerin korjausoppaan, (tai jos Lontoon kieli sujuu ni Haynesin on melkeinpä aina kattavampi).
Onhan niistä varmasti skannattuna netissäkin useita kappaleita mutta joko olen hukannut linkit tai sitten ne on vaan niin ovelasti nimettynä ettei osu silmään tuolta tuhansien muiden "suosikeiden" joukosta...
Edit :
siipicossu niitä onkin arkistoinut aika hyvän läjän tänne.
Tästä löytyy suorilla OHC-koneelle.
* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *
* Driving Gentoo Linux *