Pakokaasunlämpötila
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Pakokaasunlämpötila
Mikäs on ahdetussa pelissä sopiva pakokaasunlämpötila? Parashan on tietenkin kun olis 4 anturia pakosarjassa, mutta mites on jos anturin laittaa downpipeen heti ahtimen jälkeen, paljonkohan ahdin mahtaa tiputtaa lämpöjä, eli mikä olis sellanen sopiva maksimi arvo siinä kohdin? Eli jotain pohjatietoa pitäis saada kun jossain vaiheessa vois totakin hommaa tutkia kun jaksan laittaa anturin kiinne.
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
niin, paikkanahan se on hyvä, mutta anturi on ohuehkoa metallitankoa, kovat lämpötilat, virtausta, resonointia.. -> jos menee poikki, hups, menee samalla ahtimen läpi..fsohc kirjoitti:Jostain luin että anturi pitäis laittaa n. 2" päähän pakokanavasta, mutta itse tuuppaan tuon anturin pakosarjan kollektoriin juuri ennen ahdinta..
mullakin on nyt siinä kollektorissa, mutta vaihdan sen ahtimen jälkeen..
lämpöarvoista en osaa sanoa mitään mulla on aika lailla heitellyt tuon vähäisen testailun perusteella.. ja nyt on aikalisä testeissä..

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 1498
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Passionfordilla oli jotain juttua et 850astetta ahtimen jälkeen DP:ssä olis vielä ihan ok. Onko tossa pakokaasun lämpötilassa joku optimi arvo? Valtonen jotain puhu huonosta sylinterien täytöksestä kun kyselin säätämisestä, mutta se asia meni vähän ohi. Ilmeisesti se juuri liitty seokseen, ennakkoon ja tohon pakokaasunlämpötilaan.