Tulpista ja weber DAT suuttimista

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Hoppamiäs
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 22:03:27 2002
Paikkakunta: Ruovesi/ Tampere

Tulpista ja weber DAT suuttimista

Viesti Kirjoittaja Hoppamiäs » To Joulukuu 7. 16:50:24 2006

Minkälaisilla suuttimilla suurinpiirtein olis hyvä lähtee kokeileen 2litrasta ohc konetta säätöihin? Koneessa kiinni T03 garrett (siivet suunnilleen samat kun 2wd cossussa), 600x400 välijäähdytin, vakio nokka, kanavia ja venttiileitä siistitty ja puristukset 8,1.

Ja sitten nää 2 solenoidia mitkä tossa kaasarissa on kiinni, eli alempi varmaankin avaa tyhjäkäyntikanavaa mutta mites se toinen?

Ja sytytystulpat on viä ostamatta, eli mitkä olis sellasia käytössä hyväks havaittuja (ahtoja koneessa tulee oleen noin 0,8- 1,3) ja sitten toi kärkiväli?
# 684
Cortina Mk2 -68 1600 de luxe
Escort Mk1 -73 2,0
Escort Mk1 -74 1300 sport projekti
Audi A4 -03 1,9TDI Quattro

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi » To Joulukuu 7. 17:05:39 2006

Ainakin qreippi käytti taunuksen "kuumaan ajoon" tarkoitettuja NGK, kärkivälistä en tiedä. Jotain 10e kierros motonetissä.

Hyväthän olisi tietysti briskin tulpat, sarja irtoaa reiluun 50-60e. Tarvitsee vielä kai soviteholkit kierteisiin.

Vastaa Viestiin