Taka-akselisto neuvoja...

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

Taka-akselisto neuvoja...

Viesti Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 21:17:34 2006

Mistä sierrasta olisi paras ottaa taka-akselisto kun haluaisin levyjarrut taakse ja lukkoperän ja semmoinen akseli mikä sopii suoraan mulle tuohon autoon (87vuoden kolme ovinen,uudemmilla etuvaloilla).
moottorina 2l ohc,kansi portattu,peltisarja,2,5"putkisto,kansi portattu...eli siinä jollekkin tietoa lähinnä tuohon perään vedoten että mimmoiset välitykset olisi sitten hyvät kun itse en ymmärrä mitään siitä :x.tarkoituksena jossain vaiheessa vielä turbottaa kyseinen auto.
Nissan Cedric -86 2,8l TD

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » To Joulukuu 14. 21:26:41 2006

Hommaa cossun taka-akselisto jostain, siinä on mieto lukko,levyt takana ja kohtuullinen välityskin turbolle.
Viimeksi muokannut Ilkka_H, To Joulukuu 14. 21:29:39 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#6
Escort -75

tupu
Viestit: 769
Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
Paikkakunta: E-P

Viesti Kirjoittaja tupu » To Joulukuu 14. 21:27:42 2006

Takaveto Cossusta.

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

Viesti Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 21:32:31 2006

tuommoista olen itsekin suunnitellut,mitenkäs se perä mahtaa toimia ilman turboa tolla koneella kun ei ole vielä edes ruiskua niin mitähän tuossa olisi,jotain 130hp ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » To Joulukuu 14. 21:35:18 2006

Suh0 kirjoitti:tuommoista olen itsekin suunnitellut,mitenkäs se perä mahtaa toimia ilman turboa tolla koneella kun ei ole vielä edes ruiskua niin mitähän tuossa olisi,jotain 130hp ?
sammalla lailla toimii ko se sun nykynenki
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

tupu
Viestit: 769
Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
Paikkakunta: E-P

Viesti Kirjoittaja tupu » To Joulukuu 14. 21:41:38 2006

timppaanen kirjoitti:
Suh0 kirjoitti:tuommoista olen itsekin suunnitellut,mitenkäs se perä mahtaa toimia ilman turboa tolla koneella kun ei ole vielä edes ruiskua niin mitähän tuossa olisi,jotain 130hp ?
sammalla lailla toimii ko se sun nykynenki
Taitaa olla sama välityskin.

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Joulukuu 15. 1:33:19 2006

Ja tätäkin keskustelua ois voinu jatkaa noissa vanhoissa topiceissa esim. siinä kemppilukko topicissa. Napsautan tän lukkoon,joku muu saa avata jos siltä tuntuu.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Lukittu