dohc kellomittari> rpm

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

dohc kellomittari> rpm

Viesti Kirjoittaja hilteri » To Elokuu 23. 23:09:26 2007

no joo tätä taas, mitä pitikään muuttaa dokki sierran mittaristoon että sai karvalakki mallin kellomittariston tilalle toimimaan kiekkamittari mittariston?
ei sattunut selviä ohjeita silmään..

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Ville K » To Elokuu 23. 23:56:35 2007

Mulla se meni näin: vanha kellollinen mittaristo irti, eli sähköpistoke mittariston takaa irti. puolalta tulee vaalean vihreä johto, joka kellollisessa mittaristossa vaihtuu valkoiseksi (löytyy kun seuraa kellolta lähtevää valkoista johtoa), jossain siinä vieressä roikkuu ilman virkaa samanvärinen vaaleanvihreä johto. valkoinen ja vaaleanvihreä on kytketty toisiinsa liittimellä, liitin vaan irti ja vaaleanvihreä valkoisen tilalle, sähköpistoke kiinni kierrosluvulliseen mittaristoon ja mittaristo paikalleen. Jos samalla laittaa sen digikellon, niin sen johdot löytyi mun autosta teipattuna tuhkakupin alta (voi vaatia kojelaudan alaosan irroituksen jos ei muuten löydy)
Pedal tu tö metal!

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Pe Elokuu 24. 4:39:02 2007

Mulla oli muutein samoin kun Ville K:lla, mut toi kellon johto oli punainen.
Eli vaihdoin sen siihen vihreeseen niin rupes pelittään.
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

Vastaa Viestiin