Seetirenkaat isoventtiiliseen IS kanteen?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Seetirenkaat isoventtiiliseen IS kanteen?
Onko kokemuksia kestääkö kansi jos on kovat seetit imu ja pakopuolella ja venttiilit 44 / 38mm? Kysymys perustuu siihen, että kuulin eräältä koneistajalta kannen menevän 44mm seetirenkaalla puhki vesitilaan.
Jäsen #606
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Re: Seetirenkaat isoventtiiliseen IS kanteen?
Itselle ehdoitettiin myös moista ventiilikombinaatiota ja muistin mainita että kansi oli -89 mallisesta.olafu kirjoitti:Onko kokemuksia kestääkö kansi jos on kovat seetit imu ja pakopuolella ja venttiilit 44 / 38mm? Kysymys perustuu siihen, että kuulin eräältä koneistajalta kannen menevän 44mm seetirenkaalla puhki vesitilaan.
Ainut että mun mielestä oli puhetta että 44mm:n menisi viellä vakio seetin kanssa.
Pakopuoli vaihtoon kun on kuulema nousseet kannesta ylös kun niin pieni jo vakionakin varsinkin kun saa enemmän lämpöä.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Pariinkin eri kanteen Kansityössä laittovat reilu 10v sitten. Hyvin näkyy pysyneen kiinni. Noi on jotain 77-78 2.0 Tane kansia em. GP 1 nauloilla.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.