Sytytystulpista

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Sytytystulpista

Viesti Kirjoittaja sesse » To Lokakuu 2. 22:55:47 2008

Ei näin äkistään muistunu mieleen mitään aihetta tulpista... Mitähän tulppia ne on käyttäny ohc turboissa? Vissiin jotkut ihan perus NGK:t riittänee kun ei nyt vielä mitään hirmutehoja haeta. Tokkona sitten tarviis lämpöarvoo muutta vakiosta?

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sytytystulpista

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Pe Lokakuu 3. 2:52:25 2008

sesse kirjoitti:Ei näin äkistään muistunu mieleen mitään aihetta tulpista... Mitähän tulppia ne on käyttäny ohc turboissa? Vissiin jotkut ihan perus NGK:t riittänee kun ei nyt vielä mitään hirmutehoja haeta. Tokkona sitten tarviis lämpöarvoo muutta vakiosta?
Kylmempää tulppaa, en osaa muuta sanoa :)
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Re: Sytytystulpista

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Pe Lokakuu 3. 12:42:00 2008

Ite oon käyttäny omassa ohc turbossa asteen kylmempiä ngk tulppia, myydään motonetissä taunuksen alla nimellä "kuumaan ajoon" tarkoitetut :) Nyt ostin kokeeksi jotkut boschilaiset, mutten ole kiinni laittanut. NGK toiminu hyvin.

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Re: Sytytystulpista

Viesti Kirjoittaja ytte » Pe Lokakuu 3. 14:05:36 2008

IS:n motocrafit. NGK:t ovat syvältä.

http://www.oldfordparts.co.uk/acatalog/ ... -djo-m.jpg

Pykälä
Viestit: 1858
Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
Paikkakunta: Nummela

Re: Sytytystulpista

Viesti Kirjoittaja Pykälä » La Lokakuu 4. 23:17:00 2008

Omaan rimpulaan löytäny kylmempiä tulppia paikallisesta ihan vain kysymällä.
Parikin numeroa kylmempänä sain kun pyysin. Ei saanut kylmempiä. Vakiot kesti vaparissa kolme käynnistystä ja 200 metrin ajon
-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sytytystulpista

Viesti Kirjoittaja sesse » La Lokakuu 4. 23:59:58 2008

Pitänee ensviikolla pyörähtää paikallisessa varaosapuljussa kyselemässä taunukseen kuumaan ajoon tarkotettuja tulppia :D

Timppa
Viestit: 690
Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
Paikkakunta: vantaa

Re: Sytytystulpista

Viesti Kirjoittaja Timppa » Su Lokakuu 5. 0:21:23 2008

sesse kirjoitti:Ei näin äkistään muistunu mieleen mitään aihetta tulpista... Mitähän tulppia ne on käyttäny ohc turboissa? Vissiin jotkut ihan perus NGK:t riittänee kun ei nyt vielä mitään hirmutehoja haeta. Tokkona sitten tarviis lämpöarvoo muutta vakiosta?
jep,olet oikeassa,jos tulpat ei pelaa,niin vika yleensä tulivehkeitten alkujuurilla,ei tulpissa :idea:
Timppa 24V

Vastaa Viestiin