Cranen nokka, ajoittaminen!

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Cranen nokka, ajoittaminen!

Viesti Kirjoittaja olafu » To Maaliskuu 12. 20:10:10 2009

Ajotetaaks toi nyt välyksen kanssa vai ilman välystä, kun ei tahdo mennä millään kohdalleen kun 0.25/0.25 välykset. Ilman välystä menee ohi liukupinnalta ja nostoa sillon tasan 14 imu ja 13.5 pako.

2280357 (entinen 320/310 "240hp")
323 / 318°
283 / 275°
13.90 / 13.45mm
5.35 / 4.65mm
custom
MECH: rally & race

Nostoa venttiilillä 13.35 imu ja 12.85 pako, jos lyhentää venttiiliä vähänkin niin menee ohi seuraajasta...
Jäsen #606

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Cranen nokka, ajoittaminen!

Viesti Kirjoittaja jjs » To Maaliskuu 12. 20:15:28 2009

olafu kirjoitti: 323 / 318°
283 / 275°
13.90 / 13.45mm
5.35 / 4.65mm

[0.1mm+cl]
[1.0mm+cl]
[cl=0]
[cl=0]

-> cl = välys

Tarkista kokonaisasteet niin pääset kartalle :)
Näyttäisi olevan lähellä nollavälystä, mutta ilmeisesti pieni asentovirhe seuraajassa; venttiili liian lyhyt?
Tuo 5,35mm toimi hienosti; penkissä astekin eteen tai taakse ei vaikuttanut kuin huononpaan suuntaan
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: Cranen nokka, ajoittaminen!

Viesti Kirjoittaja olafu » To Maaliskuu 12. 20:24:01 2009

Kovapalaseuraajat, jos olis tavalliset AE-pitkäpintaseuraajat niin ei olis lähelläkän liukupinnan loppuminen!
Täytyy laittaa lashcapsit kun niitä kerta on, kattoo että nostot on ilman välystä sen verra mitä pitää ja on the road. ylihuomena kisat :)
Jäsen #606

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: Cranen nokka, ajoittaminen!

Viesti Kirjoittaja olafu » To Maaliskuu 12. 22:09:25 2009

Ei onnistu perkele, ei millään. Tulkoon sitten semmonen kun sattuu tuleen ja kattoo myöhemmin.

EDIT: No nyt siellä on välysten kanssa imu 5.3mm ja pako 4.6mm, kattoo kummonen tuli :)
Viimeksi muokannut olafu, To Maaliskuu 12. 23:49:29 2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #606

Vastaa Viestiin