Ohc Tbo huohotus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Ohc Tbo huohotus
Mites muut ohc turbottelijat on tuon öljynhuohotus systeemin tehnyt kun mulla on nyt vaan suorat letkut öljyn täyttökorkista ja lohkosta tuollaiseen keräys purkkiin? Ongelma on se että nyt kun ilmat alko viileneen niin kertyy tuota kondensiovettä tuohon korkkiin ja lohkon takaisku venttiiliin niin paljo että ne menee tukkoon siitä sonnasta mitä vesi ja öljy teettää. Ja näin ollen öljyt alko tulemaan sitte mittatikun kautta ulos...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
XR4Ti 'futureprojekt'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
-
Re:Ohc Tbo huohotus
Kyllähän niihin aina tahtoo kertyä kondensiota,mutta suurennuksesta on apua.<br>lohkon kyljessä olevassa venttiilissä on ainaki tosi pieni se letkuliitännän putki.tee uusi venttiili isommalla putkella tai purkaa siitä venttiilistä sisusta pois.
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
-
- Ylläpitäjä
Ohc:tä en kauheesti tunne mutta ei kait nyt noin paljon voi lisääntyä kondensaatiovesi?
Itse tyhjennän noin kerran tai kaksi vuodessa litran kerääjät.
Venakopan kanteen lisäpoisto ja siitä orkkiksesta huohottimesta poista ne tiheimmät seulat, jos on samantyyppinen kuin cossussa.
Edit: Ettei nyt ois paffi vuotanu?
Itse tyhjennän noin kerran tai kaksi vuodessa litran kerääjät.
Venakopan kanteen lisäpoisto ja siitä orkkiksesta huohottimesta poista ne tiheimmät seulat, jos on samantyyppinen kuin cossussa.
Edit: Ettei nyt ois paffi vuotanu?
-
- Viesti:
Tein kunnon loiskeenestolevyt venakopan kanteen, ja annan huohottaa suoraan korkista. Eipä ole ööliä sieltä juossut pois.. Siis korkkiin vaan alapintaan reikä...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
Jeps... jäähytysveden kulutusta oon seuraillu mutta eipä sitä mihinkään häviä... Yks asiantuntija sano että käy öljyt liian kylmänä ja ei haihdu kosteus pois joten peitin lauhduttimen ja katotaan miten käy. öljymlämmöt ei oo näillä viileilla keleillä paljoa yli 90 asteen noussu. Eli ö-lämmöt pitäs saaha sinne reiluun sataan että kosteus häipyis.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
XR4Ti 'futureprojekt'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318