
Turboasennus: Kaasari imupuolelle?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
Turboasennus: Kaasari imupuolelle?
Tuli hommattua tuossa pienehkö turboahdin, ja ajattelin tehdä sellaisen matalan budjetin asennusexperimentaalin. Talousseikat ja yksinkertainen asennus puoltaisi kaasarin asennusta imupuolelle, mutta saakos sellaista hökötystä millään käyntiin koleilla keleillä, ja kestääkö kompressorin öljytiiviste esiintyvää ajottaista alipainetta kuinkakin hyvin? Jos joku saa puhuttua minut hommasta ympäri esim. tarjoamalla halpaa paineistettua 1-kurkkuista kaasaria, niin olkaa hyvä
Potilas on Escort 1.3 OHV '86.

Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Pitäisi olla kompressorissa ns. hiilitiiviste. Eiköhän tuommoisen 1-k solexin jostain stockaturbosta saa helpostikin halvalla. Jätetään imupuolen kaasariräpellykset jenkeille; 80- ja 90-luvuilla ne rakastivat ko. patenttia.
Vinkki: kokeilkaa jos jaksatte vanhaa toimivaa keksintöä Janspeedin tyyliin, koteloikaa vakiokaasari.
Vinkki: kokeilkaa jos jaksatte vanhaa toimivaa keksintöä Janspeedin tyyliin, koteloikaa vakiokaasari.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti: