Penkinlämmittimet
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Penkinlämmittimet
Mahtaiskohan joku keksiä mikä on vikana 4 koppasen ekkerin penkinlämmittimissä? Kun sulake ja rele pitäis olla kunnossa, mutta valoja ei tuu katkaisimille ja vastukset eivät lämpiä.Huomasin että kun ottaa mustan liittimen apparin puolen penkistä irti niin napinpainalluksella saa kuljettajan puolen katkaisimen valon syttymään ja sama juttu käy vastaavasti toiste päin toisella puolella. Mittasin myös että liittimiin penkkien alle ja katkaisimiin tulee virtaa.
Jäsen #387
Ford Sierra Cosworth 2wd
Mondeo mk4,5 wagon
Ford Sierra Cosworth 2wd
Mondeo mk4,5 wagon
-
- Viesti:
-
- Viesti:
No tuntuu tosiaan noi voortin penkinlämmittimet olevan huonosti toimivaa sorttia muutenkin. ihme ettei ole enemmänkin kyselyitä. Nykyisessä -98 Mondeossakin toi pelkääjän penkin lämmitys on kaput. Cossussa ei toiminut kuskinpenkin lämmitys. Tuolloin kaksi vuotta ( 1994 ) vanhassa Sierra Farkku dieselissä ei toiminut kumpikaan
Itse asiassa kun mietin niin missään omistamassani voortissa ei ole toimineet penkinlämmittimet täydellisesti vaikka kaikissa on merkkivalo syttynyt kun lämmittimen on laittanut päälle. En ole noita niin syvällisesti alkanut tutkimaankaan kun on kuitenkin kyse vain mukavuusvarusteesta

Itse asiassa kun mietin niin missään omistamassani voortissa ei ole toimineet penkinlämmittimet täydellisesti vaikka kaikissa on merkkivalo syttynyt kun lämmittimen on laittanut päälle. En ole noita niin syvällisesti alkanut tutkimaankaan kun on kuitenkin kyse vain mukavuusvarusteesta

Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
ite oon testaillu noita penkinlämmittimiä sierroissa ja missään penkissä ei ole tuo selkänojan lämmitin toiminut(ei vastusta kun yleismittarilla mitannut) niimpä olen aina kytkenyt 12 V suoraan istuinosan vastukseen ja hyvin on toiminut kunhan muistaa pistää penkinlämmittäjän pois ennen kuin perse palaa 
parempi ratkaisuhan olisi tietysti tehdä tämä niin että pistäisi oikean suuruisen vastuksen tuon istuinosan vastuksen kanssa sarjaan niin ei istuinosan vastus ylikuumenisi... tai sitten korjaisi sen selkänojan vastuksen..

parempi ratkaisuhan olisi tietysti tehdä tämä niin että pistäisi oikean suuruisen vastuksen tuon istuinosan vastuksen kanssa sarjaan niin ei istuinosan vastus ylikuumenisi... tai sitten korjaisi sen selkänojan vastuksen..
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70
Plymouth Duster -70
-
- Viesti:
Nelikkosierrassa ei toiminut pelkääjän puoleinen penkinlämmitys..Ares kirjoitti:Mulla toimii molemmis penkeissä lämmitys! Edellytti sen tietysti että vanhat penkit nakattiin mäkeen ja tilalle uudemmasta sierrasta plyysipenkit
Ostin siihen sitten ghian penkit.... Niissä ei toimínut kuskinpuoleinen, pelkääjän puoleinen toimi

-
Mittasin juuri kuskinpuolen vastukset ja näytti olevan kunnossa ja liittimet olivat kunnossa! Mutta kuitenkaan eivät toimi! En taida jaksaa enää alkaa purkamaan enempää, olenhan ilman lämmittimiä on tähänkin asti hyvin pärjännyt! Ehkä sitten joskus voisi korjata kun on enemmän aikaa! 

Jäsen #387
Ford Sierra Cosworth 2wd
Mondeo mk4,5 wagon
Ford Sierra Cosworth 2wd
Mondeo mk4,5 wagon
-
- Viesti: