Essi kipeä?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Sodfor
Ylläpitäjä

Essi kipeä?

Viesti Kirjoittaja Sodfor » Pe Helmikuu 13. 18:49:16 2004

Joo-o....

Onkos muilla ollut vastaavia onkelmia:

Hiljattain on alkanut ilmetä nykimistä kun jarruttaa moottorilla... mistäpä voisi johtuu?

Toinen pienempi onkelma...
Mistä johtuu et nopeus mittarin viisari heiluu balttiarallaa 80 kohdilla suht hervottomasti eessun taassun....
Ei johdu siis siitä että pomppisin kaasupolkimen päällä...

Ja katiska on Esco STW 1.8 kiukaalla ja vm.-98

Kiitos jälleen!

olafu

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Helmikuu 13. 21:32:10 2004

Jos siä on joku ilmavuoto jossain. Kannattaa kattoo kaikki tommoset alipainejutut. Ja nopeusmittaria vaivaa joku vaijerijuttu. Vai onkos tossa jo sähkönen mittari?
Jäsen #606

Sodfor
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sodfor » Pe Helmikuu 13. 21:38:15 2004

jesh... vai alipaine juttuja ehkä...pitää tutkia...
Hyvä kysymys muuten toi että onko sählöinen vai ei... en oo avannut niin pitkälle tota....

Kiitos jo tästäkin...

J0NI
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja J0NI » Pe Helmikuu 13. 21:40:02 2004

ei todellakaan ole sähköinen...

looran poskilaakerit aiheuttaa viisarin pomppimista..mutta että 80 kohdalla??ei muuten vai?

Sodfor
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sodfor » Pe Helmikuu 13. 22:25:44 2004

Oon kuulu kans et poski laakerit vois aiheuttaa tuota...mut kuulemma lähinnä CVH pannuisissa tuota on ilmennyt, eli "vanhemmissa - uusissa" escoissa...

ei tosiaan ilmene ku tos suunnilleen 80 tienoilla...se hieman ihmetyttää... jos noi poskilaakerit olis entiset niin eiks se ilmenis koko alueella?
Itseasiassa toi vika on ollut varmaan nyt 20000 kilsaa jo, mut nyt viime aikoina vasta voimistunut...
oon vaan ajatellut ettei se vakavaa voi olla... 8)

Hectori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » La Helmikuu 14. 1:57:10 2004

mulla on vähän ollut samaa ongelmaa, mutta auto nykii joka nopeudessa tasakaasulla ajettaessa. kiihdyttäessä ei. ja sitten moottorijarrutuksessa on paukkuja pakoputkessa(hyvin piäniä). en ole kerennyt kattoon vielä mikä vikana on, mutta kokeile Sodfor nykiikö sullakin tasakaasulla ajettaessa hieman. ajat vaikka tasakaasulla loivaa alamäkeä niin se mulla ainakin voimistuu.

KWV
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja KWV » La Helmikuu 14. 2:06:45 2004

Mun sierra paukkuu ku heittää pienempää lokeroon tai nostaa jalan kaasulta. Johtuu kuulemma 308 nokasta? Että jos nokka on kulunut niin johtuiskohan nykiminen / paukkuminen siitä?

Vastaa Viestiin