kokemusta cossun kytkimestä???

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

+2.bar
Viestit: 160
Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003

kokemusta cossun kytkimestä???

Viesti Kirjoittaja +2.bar » Ti Maaliskuu 9. 8:20:04 2004

:( kyseessä 2wd cosan kytkin. onko kokemusta ???
vaihdoin uuden asetelman sekä levyn vanhan hyvin luistavan tilalle(motocraft). ei tunnu pitävän... eilikkä onkos tolla joku teho raja tullu vastaan? autossa jotai 290hv.

voiko sintterin kasata omaan asetelmaan??? (ongelmia).?Muutakun on off.

pitäiskös ap racingin massa levypaketti??

Vieras
Ylläpitäjä

Re: kokemusta cossun kytkimestä???

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti Maaliskuu 9. 8:43:31 2004

+2.bar kirjoitti::( kyseessä 2wd cosan kytkin. onko kokemusta ???
vaihdoin uuden asetelman sekä levyn vanhan hyvin luistavan tilalle(motocraft). ei tunnu pitävän... eilikkä onkos tolla joku teho raja tullu vastaan? autossa jotai 290hv.

voiko sintterin kasata omaan asetelmaan??? (ongelmia).?Muutakun on off.

pitäiskös ap racingin massa levypaketti??
+350hv omassa kesti vakio luistamatta.

Sintterin voi laittaa myös omaan asetelmaan mutta asetelmaa kannattaa "jäykistää" esim sorvaamalla vauhtipyörästä sen alta pois.
Aiheesta on keskusteltu monet kerran aiemmin, kokeile hae painiketta.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Maaliskuu 9. 19:41:24 2004

ja jos hae painike ei auta (löydy vast.), tutki seuraava; vauhtipyörän pinta kuumettuaan nousee "rakoille" eli jää ilmataskuja, pelkkä hionta sinertymien poistamiseksi ei riitä. Pitää -ehdottomasti- sorvata ja vielä riittävän syvälle.
Jos ko. toimenpide on tehty ja luistaa: 1) kytkinakselin stefa vuotaa ja lodjusalvat pääsee levylle 2) automaattisäätö jää "kantamaan".
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Ti Maaliskuu 9. 19:44:32 2004

Tän kai tietenkin huomioisit ,et onko levy oikein päin.

+2.bar
Viestit: 160
Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003

Viesti Kirjoittaja +2.bar » Ti Maaliskuu 9. 19:50:13 2004

KtK kirjoitti:Tän kai tietenkin huomioisit ,et onko levy oikein päin.


ei nyt sentään kännissä oolla..
ei se pirusti luista mutta vauhtipyörästä näkee että luistellut on...!
ei ajossa huomannu. ei sinneöljyäkään ollu päässy. kuiva kun taunuksen öljypohja.

prostreet
Viestit: 748
Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002

Viesti Kirjoittaja prostreet » Ti Maaliskuu 9. 21:03:23 2004

asetelma ei saa upottaa kuuin aavistuksen

muuten sen käyttöikä lyhenee huomattavasti

sitten kun upottaa liikaa alkaa se luistamaan (0,5mm jo joissain autoissa)

Vastaa Viestiin