Kent cams fr1

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Kent cams fr1

Viesti Kirjoittaja adh » Ti Toukokuu 4. 20:54:34 2004

oliskos kellään tietoa kyseisestä nokasta? sattus olemaan sellainen ja se on viimeks ollu turbo koneessa.eli mitenköhän toimii ahdetussa?

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Toukokuu 4. 22:33:08 2004

fast road 1 on mieto nenä; toimii melko hyvin puhalletussakin. Kiinni ja kovaa ajoa ja huonoa huoltoa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Ti Toukokuu 4. 23:13:41 2004

olikos ne asteet jotain 300 pintaan ja nostot jotain 11mm ?

Seppo
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Joulukuu 24. 14:11:31 2001

Viesti Kirjoittaja Seppo » Ke Toukokuu 5. 2:12:42 2004

FR1:n arvot:
Power band: 2500-7000rpm
Timing: 40/80, 80/40
Valve lift: 10.40 mm
Duration: 300
Omassa ahdetussa OHC:ssa on kyseinen nokka. Menee hyvin päästoistä läpi kohtuullisella perusennakolla ja on käyntiääneltään (mekaaniset äänet) hiljaisin virinokka, mihin olen tormännyt. Vääntää pienestä nostosta huolimatta kohtuullisesti myös pienemmillä kierroksilla.
Jäsen #72
Keep the Legend Alive

mettis
Viestit: 837
Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
Paikkakunta: täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja mettis » Ke Toukokuu 5. 15:59:25 2004

samoin mun ahdetussa sierrassa paikoillaan, joka tosin viikonloppuna vasta ensikerran kävi kahteen vuoteen uudella koneella...

Vastaa Viestiin