Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
cossuton
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Viesti
Kirjoittaja cossuton » Ma Toukokuu 10. 16:51:41 2004
eli mistä saa sellaisia suojakumeja mitkä vaan niin sanotusti venytetään akselin päälle, eli ei tarvitse purkaa koko hökötystä?
ja sais olla pk seudulta..
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
lauri
- Viestit: 3488
- Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja lauri » Ma Toukokuu 10. 17:20:24 2004
AD liikkeet myy ainakin
-
Vieras
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Vieras » Ma Toukokuu 10. 17:20:35 2004
Onko sellaisiakin olemassa? Onko niissä vetoketju?
-
Sodfor
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Sodfor » Ma Toukokuu 10. 18:29:01 2004
ckolli kirjoitti:Onko sellaisiakin olemassa? Onko niissä vetoketju?
Eiku niissä on tarrakiinnitys...niiku vanhoissa "kunnon" tarralenkkareissa...

-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Ma Toukokuu 10. 19:33:09 2004
cossuton kirjoitti:eli mistä saa sellaisia suojakumeja mitkä vaan niin sanotusti venytetään akselin päälle, eli ei tarvitse purkaa koko hökötystä?
ja sais olla pk seudulta..
Esco mk4:ssa on käytännössä samantekevää onko ylivedettävä vai normispärdäri. Työhön menee yhtä paljon aikaa; vain nivelen irroitus akselista on erona eli tässä tapauksessa max. 1 min. Japseissa, fransuissa jne säästö on huomattava.
Oletin kyseen olevan mk4 Escosta...
JK. Meilläkin noita on/asennetaan.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
cossuton
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Viesti
Kirjoittaja cossuton » Ma Toukokuu 10. 20:29:08 2004
jee, eiku sitä vaan ajattelin että kestääköhän noi sitten kauemmin ku on tollasta elastista matskuu...
no ihan sama... käyn hakemassa tollasen huomenissa
eikai muuten maksa paljoo?
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
JPoulu
- Viestit: 191
- Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 18:50:55 2003
- Paikkakunta: Kokkola-(Oulu)
Viesti
Kirjoittaja JPoulu » Ma Toukokuu 10. 20:45:43 2004
Vedettävän kumin kyllä saa rasvata hyvin jotta se menee yli repeämättä..ei kestänut kumi, piti hakea toinen ja rasvata "kunnolla" niin meni paikalleen..laiton kumin nissaniin..
#507
-
pehkos69
- Viestit: 470
- Liittynyt: Ke Elokuu 13. 22:31:04 2003
Viesti
Kirjoittaja pehkos69 » Ma Toukokuu 10. 22:57:05 2004
Itellä ainaski käytössä semmonen kartio minkä avulla se kumi vedetään kivuttomasti nivelen yli rasvan kera. Sama kumi käy useisiin eri autoihin, koska ylimääräiset leikataan oikeasta kohdi sit pois. Hyväksi todettu homma.
-
KIP
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti
Kirjoittaja KIP » Ti Toukokuu 11. 22:01:39 2004
Kannattaa tehdä vaikka jostain putkesta,jollei muuta ole"levittäjät", kun sen halkaisee ja vähän naputtelee, joiden kanssa vetää sen paikoilleen ni tulee hyvä. Vedin just sieraimeen uuden kumin. Pitää muistaa ensin vaan kääntää se kumi väärinpäin sitten vetää nivelen yli isompi pää edellä ja sitten vaan kääntää se taas oikeinpäin kun ollaan nivelen yli päästy. Niin mä sen tein ja meni tosi helposti. Yleismallin kumi 10e.
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Ti Toukokuu 25. 23:28:40 2004
ckolli kirjoitti:Onko sellaisiakin olemassa? Onko niissä vetoketju?

Jäsen #606
-
SamiH
- Viestit: 973
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja SamiH » Ti Toukokuu 25. 23:35:21 2004
No eipä tuo kummanen homma ollu merkkiliikkeessäkään. Vasemmanpuolen sisempi kumi halkes radalla, 60 egee töineen makso vaihto. Tää oli siis ecceriin...
Ford Fiesta ST 2013
#727