
Oon kovasti kiitollinen jos joku viittii vastata/kysellä lisätietoja
kun rupee itteltä vähä ideat loppuun

Valvoja: CRSC Hallitus
No sen voi sanoa yhden is:n kyydissä istuneena ja ajaneenakin ettei se vakiona ole mikään tykki verrattaessa vakio kaasari mopoon,mutta kyllä siitä pitäisi potkua lähtä renkaat vinkuen...rajotin tulee vastaan n.6500rpm...Hoppamiäs kirjoitti:Eli kyseessä ohc koneinen tekniikan vaihto sierra vm.-88 efi ruiskulla. Ruiskukamppeet, moottorin johtosarja, ohjausboksi ja sylinterikansi on otettu -85 scorpiosta. Piristetty vielä säädettävällä nokkapyörällä, vapaavirtaus putsarilla ja peltisarjalla+2"putkistolla.Bensanpaineet säädetty 2,7 bar , bensalinjat uusittu, bensansuodatin vaihdettu kuten myös tulpat ,ennakko 12 astetta. Eli kaiken järjenmukaan pitäis olla jonkin verran pirteempi kuin kaasarilla joka autossa oli ennen. Vaan kun ei mene ihan niinkään hyvin kuin ennen.Alavääntöö ja kaasuun vastaavuutta tuli kyllä lisää mutta korkeemmilla kierroksilla ei niin kovasti puhtia ole eikä kulku puolikaan ole samaa kuin ennen. Kokeilin vakionokkapyörälläkin mutta huononi vaan eli nokankin ajoitus olis kohdallaan. Johtosarjan liitokset putsasin/korjasin asennusvaihessa eli niissäkään ei pitäis vikaa olla. Suuttimet on vihreät. Ja jännä ilmiö, rajoitin tulee vastaan jo n.5900 r/min kun kaasarihiluilla menoa hillittiin vasta 6500 r/min kohdalla.
Oon kovasti kiitollinen jos joku viittii vastata/kysellä lisätietoja
kun rupee itteltä vähä ideat loppuun
Colognevsa kirjoitti:Vakiokuntoisen IS:n pitäis piirtää vielä kakkosella helposti jonkun matkaa... Ja renkaina 16" 205...ja jotain
Rajoitin on boksissa ja se katkaisee bensansyötön, joka on kyllä vaarallista.Hoppamiäs kirjoitti:Ja sitten viä kysymys: onko tää rajotin systeemi virranjakajan pyörijässä(eli joku keskipakosysteemi) vai onko se jotenkin boksin kautta? jakajana on se pitkäjalkanen is:n oma jakaja... Kyllähän se ny jonkun verran sutii (renkaat 205/50/16) mutta en sitä ny kyllä viä piirtämiseks sanois
Paljon piiloteltu totuus on fordin patentoimaton moottorin ulkopuolinen voitelu, joka moottoritienopeuksissa toimii myös alustamassauksenamusicman kirjoitti:Niin, sinähän sen tiedät.PasiZ kirjoitti:
Jos ei muuta niin öljyvanaa
Täs ei tarkoitettu kylläkään kahdella renkaallaRahnu kirjoitti:Colognevsa kirjoitti:Vakiokuntoisen IS:n pitäis piirtää vielä kakkosella helposti jonkun matkaa... Ja renkaina 16" 205...ja jotain
No kyllä piteli hyvinki hiljasta ton piirtämisen kanssa sillon kun tuo oma huussi oli vielä ihan tavan taunus.. Eikä se nyt muutenkaan järin ihmeellinen esitys vakiona ole,ahtimen kun laittaa ja riittävästi painetta niin alkaa jo jotenki kestää muun liikenteen mukanaMiulla rajotin taitaa olla just jotain 6200-6300..
Mulla on turbolla perusennakkona 16 (boksi on siis is:n)...pehkos69 kirjoitti:Ootko kokeillu pyöräyttää sitä kiekkoa ilmamassamittarilta napsausta suuntaan tai toiseen? josko sit laskis tyhjäkäynti niinpaljon et sitä joutus jo läpältä isontaan?
Se MAF:in kiekko säätää avautumisjousta, eli suurin vaikutus on yläpäässä, jos siitä menee säätämään (johtuen siitä että on progressiivinen, koska jousi on kiristyvää tyyppiä).Hoppamiäs kirjoitti:No en oo viä koittanu. Täytyy käydä kokeileen saatuja vinkkejä