Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Corleone
- Viestit: 528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 1:26:23 2001
- Paikkakunta: Lpr
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Corleone » Ma Kesäkuu 21. 23:43:08 2004
Mitäs eroa noilla laatikoilla nyt olikaan?
Muuta kuin että A4LD on sähköisella nopeusmittarin anturilla ja e malli vaijerilla. e mallissa on vissiin joku liukkaankelin juttu? Jotain muuta eroa?
Eli saanko tuon A4LD laatikon istutettua Scorppioon ja vielä kaiken toimimaan? Nyt paikalla siis A4LDe.
Tulihan taas sepustus...

Mondeo 2.2 Tdci Titanium Wagon -05
Mitsu Pajero 3.2 DID
Escort mk4 RWD 2.9 24V Cosworth tic kilpuri projekti
Jäsen 338
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ti Kesäkuu 22. 7:50:41 2004
A4LDe laatikossa on turbiininlukitus ja 3<->4 vaihteen vaihto sähköisellä ohjauksella, jota ohjaa moottorinohjaus. A4LD laatikossa kaikki pelaa hydraulisesti laatikon sisällä, joten onnistuu toi vaihto noinpäin sen puolesta. Molempiin laatikoihin sopii sekä vaijeri että sähköanturi.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
Pappacosworth
- Viestit: 414
- Liittynyt: To Tammikuu 8. 21:01:37 2004
- Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti
Kirjoittaja Pappacosworth » Ke Kesäkuu 23. 17:15:02 2004
Mistä laatikot erottaa päällepäin?
-
Corleone
- Viestit: 528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 1:26:23 2001
- Paikkakunta: Lpr
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Corleone » To Kesäkuu 24. 16:09:54 2004
kys tapauksessa ainakin erilaiset johtosarjat, ja erilaiset tangot vaihteensiirtäjälle.
Ja vielä A4LD lootassa vaijerin paikalla semmonen peltinen "pakkasproppu" eikä vaijerin kiinnitykseen ole reikää/kierrettä.
Nyt on iskeny masentajaan laiskuus ja silmät kiiluen odottaa juhannusta ja karhua... Kulkekoon siihen saakka kolmella vaihteella tai miten lystää...

Mondeo 2.2 Tdci Titanium Wagon -05
Mitsu Pajero 3.2 DID
Escort mk4 RWD 2.9 24V Cosworth tic kilpuri projekti
Jäsen 338