Fireball vs. oma

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Fireball vs. oma

Viesti Kirjoittaja BDG » Su Kesäkuu 27. 15:40:48 2004

Eli kymysys kuuluu? Onko vastaavaa hyötyä vaihtaa -88 kauppakassi riesaan GraneCams:in FireBall XR700 oman sytyn tilalle?
Mosa on lievästi viritetty,ensimmäinen ylikoko,300/108 nokka,kansi 170hp,marteliuksen sarja + 2.5" putki,lyhyt imusarja + 45 pellervot
RapajuoppoPutkiMies*469*

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Su Kesäkuu 27. 17:29:00 2004

Lyhyesti: Ei.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja BDG » Su Kesäkuu 27. 21:39:10 2004

Se on sit vissii selevempi homma tattista vaan
RapajuoppoPutkiMies*469*

prostreet
Viestit: 748
Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002

Viesti Kirjoittaja prostreet » Ma Kesäkuu 28. 11:21:41 2004

XR700 + PS40 vastaa autotehtaan vakiota kärjetöntä eli sillä korvataan hajonnut alkuperäinen tai korvataan kärkisytytys.

XR3000 + LX91 on jo tehokkaampi, esim vapaastihengittävään viritettyyn tai kilpa-autoon sekä mietooon ahdettuun jos jakajassa on 2-suuntainen kello.

HI-6 CDI sytytykset + LX91 tai LX92 ovat taas paljon tehokkaampia CDI-sytyksiä jotka sopiva viritettyyn tai kilpa-autoon sekä ahdettuihin autoihin.
Tehokkaampi kuin esim wasted-spark "suorasytytys".

Vastaa Viestiin