Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
rst1power
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja rst1power » Ma Elokuu 16. 13:29:51 2004
Kokemuksia rst escorttiin tommosesta?

-
rikke
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
Viesti
Kirjoittaja rikke » Ma Elokuu 16. 22:12:04 2004
Iitellä oli yhessä projektissa yksi suutin ennen kaasuläppää. Suutinta ohjattii painekytkimellä ja micro dynamicsin boksilla. Riittävän iso suutin, ni kyllähän siitä apua on.
-
rst1power
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja rst1power » Ti Elokuu 17. 0:30:15 2004
Painekytkin löytyy ja mietin vaan jos yrittäis käyttää
omaa rikastus suutinta hommaan?
mutta mitä kautta sitä ohjaamaan..
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ti Elokuu 17. 1:16:05 2004
Se oma suutin sitten rikastaa hyvin sylinterit 2&3.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
rst1power
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja rst1power » Ti Elokuu 17. 1:40:11 2004
JesseT kirjoitti:Se oma suutin sitten rikastaa hyvin sylinterit 2&3.
Niinpä joo..
Ei se suutin niin justiinsa ole sen voi toki sit laittaa muuallekkin mut se ohjaus..