DOHC Sirpa päästöt
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
DOHC Sirpa päästöt
Onkos kellään tullut vastaan kyseisessä pelissä siis katti versio että päästöt on aivan mahdottomat eikä millään tipu vaikka ajaisi kuumaksikin, ei viittisi ostella oikein paljon turhaa osaa mutta veikkaisisin itse että lampda olisi rikki.
-
Jep, sama juttu mulla oli ´92 Sierrassani. Lambda kun menee rikki niin päästöarvot ovat huikeat. Samalla auto nykii eikä käy yhtä tasaisesti kuin normaalisti. Bensaakin kuluu normaalia enemmän.
Ota Lambdan töpseli (seuraa johtoa pakoputkesta töpseliin) irti ja käy koeajolla, jos käynti ei millään tavalla muutu niin tiedät missä vika on. Lambda-anturi maksaa Motonetissä n. 65€ eikä ole vaikea vaihtaa.
Ota Lambdan töpseli (seuraa johtoa pakoputkesta töpseliin) irti ja käy koeajolla, jos käynti ei millään tavalla muutu niin tiedät missä vika on. Lambda-anturi maksaa Motonetissä n. 65€ eikä ole vaikea vaihtaa.
Citroën Jumper 10 2.2 HDi ´10
SAAB 9-5 3.0t V6 Vector Wagon ´02
BMW 525iA USA-edition ´90
Salarakas: Brunette C-kuppi ´83
SAAB 9-5 3.0t V6 Vector Wagon ´02
BMW 525iA USA-edition ´90
Salarakas: Brunette C-kuppi ´83
-
-
Eipä vaan ole välttämättä vika lambdassa! Voi olla katti tukossa! Isännän sierra 4x4 ei mennyt katsastuksesta läpi päästöjen takia olivat 10x sallituista
No siitä vaan putsattiin katti niin johan rupes käymään normaalisti ja meni katsastuksesta läpi
EDIT: Niin ja rupeshan se tuon toimenpiteen jälkeen käymäänkin kunnolla...

EDIT: Niin ja rupeshan se tuon toimenpiteen jälkeen käymäänkin kunnolla...
-
- Ylläpitäjä
-
Re: DOHC Sirpa päästöt
Mulla oli dokissa viime kesänä samoja ongelmia.jruutiainen kirjoitti:Onkos kellään tullut vastaan kyseisessä pelissä siis katti versio että päästöt on aivan mahdottomat eikä millään tipu vaikka ajaisi kuumaksikin, ei viittisi ostella oikein paljon turhaa osaa mutta veikkaisisin itse että lampda olisi rikki.
oli lamda paskana, mutta kun vaihdoin lamdan niin ei vieläkään
ruvennut toimimaan.
Vika korjaantu kun vedin akun miinuksesta johdon lamdan miinuksen johtoo, se vaan kannattaa juottaa hyvin ja eristää myös.
Sen jälkeen päästöt tuli takasin normaaleiksi
Kuullemma hyvin yleinen vika Doch sierroissa