onko eroa???

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

fooordi
Ylläpitäjä

onko eroa???

Viesti Kirjoittaja fooordi » Ke Lokakuu 6. 21:03:44 2004

onko rs-turbon ja xr3 ruiskuissa eroa??jos on ni mitä??

Tharkad
Viestit: 1816
Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tharkad » Ke Lokakuu 6. 21:38:32 2004

on eroa. xr3i ei tajua ahdoista yhtään mitään.

rst1power
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja rst1power » Ke Lokakuu 6. 22:43:50 2004

Paljon eroja!
Määräjakaja, imusarja jne jne..

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Lokakuu 6. 22:53:15 2004

XR3i/RS1600i: Bosch K-jetronic "mekaaninen" ruisku
RST: Bosch KE-jetronic; sähköistetty toimintoja, ilmamäärän mittaustapa sama kuin K-jet.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ke Lokakuu 6. 23:17:51 2004

Tharkad kirjoitti:on eroa. xr3i ei tajua ahdoista yhtään mitään.
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin ei RS-turbon ruiskukaan tajua ahdoista mitään.

Yhteistä noissa kahdessa on paine-akku, polttoaineen suodatin, lisäilmaluisti, polttoainesuuttimet, lisäsuutin ja lämpöaikakytkin. Kaikki muu onkin sitten aika lailla erilaista.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Vastaa Viestiin