Mulla on nyt tuos eskos sama vika kuin tässä topicissa.
Kai tuolla vieraan aka ckollin ohjeella tarkotetaan tuota "Sierra: Kierroslukumittarin korjausohje":tta?
Kierroslukumittarin korjausohje - voisko joku mailata?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Re: Kierroslukumittarin korjausohje - voisko joku mailata?
juu kyllä sillä vissiin sitä tarkoitetaan..mulla olis myös tarvetta sille..Winx kirjoitti:Mulla on nyt tuos eskos sama vika kuin tässä topicissa.
Kai tuolla vieraan aka ckollin ohjeella tarkotetaan tuota "Sierra: Kierroslukumittarin korjausohje":tta?
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viesti:
No ihan perushommat siinä käytiin läpi. Eli mittaristo irti, kiekkakello irti, kellon purku siten että päästään kiinni juotoksiin, juotetaan kaikki pisteet uusiksi ja sitten komeus kasataan takaisin mittaristoon..
Jos vielä on juotosasema jossa on imutoiminto ( tai käytä imusukkaa entisen juotteen poistoon ) niin saa hyvän tuloksen aikaiseksi.
Yleisin vika noissa mittareissa on juuri noiden "paksujen" johtejen juotosten irtimurtuminen.
Jos vielä on juotosasema jossa on imutoiminto ( tai käytä imusukkaa entisen juotteen poistoon ) niin saa hyvän tuloksen aikaiseksi.
Yleisin vika noissa mittareissa on juuri noiden "paksujen" johtejen juotosten irtimurtuminen.
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015