Kannenpultit

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Kannenpultit

Viesti Kirjoittaja T6 » Ke Maaliskuu 2. 17:46:16 2005

Elikkä käytiin penkissä niin kannantiiviste sano poks.
Miten arp:een pultit pitää kiristää ja mitä töhnää sinne käytetään.

Haulla vois löytyä mutten kerkee nytten etsiin :oops:

Kumpi kannattis laittaa N-ryhmän vai vakio kannentiiviste??
(olis kyllä yks burttonin tiiviste hyllyssä)

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ke Maaliskuu 2. 20:28:19 2005

noudatetaan niitä ARPn antamia ohjeita kiristyksen suhteen. ja vakio pahvi kestää +400hp.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.


T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » To Maaliskuu 3. 8:53:48 2005

Jake kirjoitti:
Siinä muutama , kerkeskö tulla mitään lukemia ?
Tehoja tuli 314hv vääntä oli 432.
Ja säätöä jatketaan kun kannen tiiviste on vaihdettu.

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » To Maaliskuu 3. 8:55:08 2005

Escocossu kirjoitti:
Jake kirjoitti:
Siinä muutama , kerkeskö tulla mitään lukemia ?
Tehoja tuli 314hv vääntä oli 432.
Ja säätöä jatketaan kun kannen tiiviste on vaihdettu.
Aika maukkaat vääntölukemat.. 8) :lol:
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » To Maaliskuu 3. 10:59:56 2005

Escocossu kirjoitti:
Jake kirjoitti:
Siinä muutama , kerkeskö tulla mitään lukemia ?
Tehoja tuli 314hv vääntä oli 432.
Ja säätöä jatketaan kun kannen tiiviste on vaihdettu.
Minkälaisilla kierrosluvuilla noi arvot tuli. Matalla vai korkeilla kierroksolla vääntö "tapissa" ?
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » To Maaliskuu 3. 13:03:36 2005

Escocossu kirjoitti:
Jake kirjoitti:
Siinä muutama , kerkeskö tulla mitään lukemia ?
Tehoja tuli 314hv vääntä oli 432.
Ja säätöä jatketaan kun kannen tiiviste on vaihdettu.
:shock: :shock: :shock:
Onko kyseessä iso vai pieni turbo , jos pieni kyseessä niin selittäisi vääntöluvut ... 8)
ex Jäsen #10

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » To Maaliskuu 3. 18:52:38 2005

Jake kirjoitti:
Escocossu kirjoitti:
Jake kirjoitti:
Siinä muutama , kerkeskö tulla mitään lukemia ?
Tehoja tuli 314hv vääntä oli 432.
Ja säätöä jatketaan kun kannen tiiviste on vaihdettu.
:shock: :shock: :shock:
Onko kyseessä iso vai pieni turbo , jos pieni kyseessä niin selittäisi vääntöluvut ... 8)
Iso turbo on kyseessä. sori tuli vahingaas huijattua vääntö olikin 431,1nm
Voin laittaa tässä joku päivä kuvat papereista

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » To Maaliskuu 3. 18:54:25 2005

Aksu kirjoitti:
Escocossu kirjoitti:
Jake kirjoitti:
Siinä muutama , kerkeskö tulla mitään lukemia ?
Tehoja tuli 314hv vääntä oli 432.
Ja säätöä jatketaan kun kannen tiiviste on vaihdettu.
Minkälaisilla kierrosluvuilla noi arvot tuli. Matalla vai korkeilla kierroksolla vääntö "tapissa" ?
Muistaakseni 3700rpm

Jahman
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
Paikkakunta: Suomen Turku

Viesti Kirjoittaja Jahman » To Maaliskuu 3. 18:54:45 2005

Nyt se on todistettu että vakipahvi kestää mitä vain 314 hv ja 700 hv välillä :roll:
Tässähän se menee...

JeiPii
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja JeiPii » La Maaliskuu 5. 11:32:39 2005

Escocossu kirjoitti:
Jake kirjoitti:
Siinä muutama , kerkeskö tulla mitään lukemia ?
Tehoja tuli 314hv vääntä oli 432.
Ja säätöä jatketaan kun kannen tiiviste on vaihdettu.

Millä toimenpiteillä/osilla on saatu noi lukemat?

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » La Maaliskuu 5. 17:39:09 2005

Motecin poksi ja isommat suuttimet ja bensapumppu ja 3tuuman putki

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » Ma Maaliskuu 14. 10:21:15 2005

Nytten on auto taas nipussa 8)
Uutta säätöaikaa pitäs käydä kyseleen

Vastaa Viestiin