Jarrutehostinongelma
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 21. 1:26:37 2003
- Paikkakunta: Oulu
Jarrutehostinongelma
Päivitin nuo Sierran jarrut sellaisiksi, että edessä on xr4 etulevyt ja satulat ja takana on xr4i takalevyt. Tehostajaksi laitoin vanhemmista ABSillisista Scorpioista löytyvän ison tehostajan. ABSit ei ole kuitenkaan käytössä. Nyt ongelmana on miten ne jarrupiirit on olleet tuossa Scorpiossa. Pääsylinterissä ei ole kuin kaksi lähtöliitäntää: Yksi etummaisessa männässä ja yksi taemmassa. Haaroittamalla jomman kumman saa tietenkin tarvittavan määrän lähtöjä, mutta kumpi pitäisi haaroittaa ja pitäisikö etujarrujen olla oman männän takana, vai pitäisikö olla sekaisin. Sitten vielä semmoinen tuli mieleen, että pitääkö tuo takajarrujen paineenrajoitusventtiili olla paikoillaan myös näitten levyjen kanssa ja toimiiiko tuo, joka on ollut rumpujarrujen kanssa.
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Jos ABS-venttiilit on omana palikkanaan? Alipaine- tai sähkötehostin omana palikkana ja sitten säätövenat erillisenä möykkynä. Tietääkseni Cossuissakin joissa ohjaus oikealla on ABS kahdessa osassa.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi