Sammumisen voi estää sillä että kytkimen ollessa pohjassa käyttää kierroksia korkealla(2000rpm riittää) nopeasti mutta ois ihan jees saada se toimiin normaalistikkin? Tyhjäkäyntiä käy kylmänä harvoin ja lämpimänäkin hieman liian alhainen.. Tyhjäkäyntiruuvvista loppu vara
Cossu sammuilee?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
gjonne
- Viestit: 641
- Liittynyt: Ma Lokakuu 6. 20:02:34 2003
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Cossu sammuilee?
Ongelmana on se, kun vetää suht ripeän kiihdytyksen -> kytkin pohjaan -> pysähtyy samantien, niin tuloksena on että auto sammuu?
Sammumisen voi estää sillä että kytkimen ollessa pohjassa käyttää kierroksia korkealla(2000rpm riittää) nopeasti mutta ois ihan jees saada se toimiin normaalistikkin? Tyhjäkäyntiä käy kylmänä harvoin ja lämpimänäkin hieman liian alhainen.. Tyhjäkäyntiruuvvista loppu vara

Sammumisen voi estää sillä että kytkimen ollessa pohjassa käyttää kierroksia korkealla(2000rpm riittää) nopeasti mutta ois ihan jees saada se toimiin normaalistikkin? Tyhjäkäyntiä käy kylmänä harvoin ja lämpimänäkin hieman liian alhainen.. Tyhjäkäyntiruuvvista loppu vara
2wd cosworth -89
Jäsen nro #648
Jäsen nro #648
-
MouTine
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Takerteleva täyhjäkäyntiventtiili kiukuttelee niin myös TC:ssä kuin Cossu Sierrassakin.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Mistä olet tyhjäkäyntiä säätänyt?
Tarkista ensin sen tyhjäkäyntivenan kunto ja sitten, mikäli vena on puhdas ja toimintakuntoinen, säädä tyhjäkäynti ohjeen mukaisesti. Jos sinulla ei tuota ohjetta ole, löytyy sellainen tarvittaessa kyllä
Tarkista ensin sen tyhjäkäyntivenan kunto ja sitten, mikäli vena on puhdas ja toimintakuntoinen, säädä tyhjäkäynti ohjeen mukaisesti. Jos sinulla ei tuota ohjetta ole, löytyy sellainen tarvittaessa kyllä
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Yleensä tyhjäkäyntivenan vika nostaa kierroksia. Kun piuhan irroittaa, tyhjäkäynti laskee. Ilman piuhaa kylmällä koneella moottori ei saakaan lisäilmaa ja meinaa sammua kunnes saavuttaa normaalin lämpötilansa. Normilämpötilassa venttiilillä ei ole juuri mitään vaikutusta. Näin siis cossussa..Esa84 kirjoitti:Samoilla linjoilla Moutinen kanssa. Koita ottaa tyhjäkäyntiventtiilin piuha irti ja katso on mitään vaikutusta. Jos ei lainkaan vaikutusta niin käsittääkseni vika on siinä..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
Jake
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Näin on .ukormi kirjoitti:
Yleensä tyhjäkäyntivenan vika nostaa kierroksia. Kun piuhan irroittaa, tyhjäkäynti laskee. Ilman piuhaa kylmällä koneella moottori ei saakaan lisäilmaa ja meinaa sammua kunnes saavuttaa normaalin lämpötilansa. Normilämpötilassa venttiilillä ei ole juuri mitään vaikutusta. Näin siis cossussa..
ex Jäsen #10
-
pau
- Viestit: 325
- Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
- Paikkakunta: Salo
mistähän sen joutokäyntiventtiilin jousia saisi, kun oli se etummainen mennyt pariin osaan. Nyt on liian tukeva vieteri ja käy just päälle 1k rpm.
Oliko niitä säätöohjeita ? saa heittää infolla...
p.
Oliko niitä säätöohjeita ? saa heittää infolla...
p.
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03
-
gjonne
- Viestit: 641
- Liittynyt: Ma Lokakuu 6. 20:02:34 2003
- Paikkakunta: Hämeenlinna
-
ff
- Viestit: 565
- Liittynyt: La Marraskuu 30. 23:30:57 2002
- Paikkakunta: Valkeala
Onko toi n.2,7mm oikea mitta?Putsailin venttiilin ja se mitta oli 5mm.Laitoin samaan mittaan takaisin.Esa84 kirjoitti:Ei kait sitä muuten voi säätää kuin siitä päällimmäisestä mutterista.? Ohjearvo taisi olla 2,6-2,7mm kierteen päästä mutteriin. Oletko kokeillut jättää löysemmälle, jos jousi kerran on liian jäykkä?