Kiinnostais laittaa tuo tremecin t56 laatikko siihen, kun perävälityskin on 488:1... Mikä kytkinkoppa siihen käy? löytyykö niitä ylipäätään jostain? Entä vauhtipyörä ja asetelma? Onko miten paljon korkeampi laatikko kuin cossun normi t5:n? Leveys ei tuota tossa tunnelissa ongelmaa, mutta korkeus vähän vaikuttaa. Millä boorilla kardaani on? ja vielä se laatikon pituus, kuinka paljon pituus eroa t5:n?
Tremec tai joku muu capriin - mikä lähtikään vaihtoon...
Valvoja: CRSC Hallitus
-
cosworth2x4
- Viestit: 20
- Liittynyt: Su Huhtikuu 13. 21:35:14 2008
- Paikkakunta: jkl
Tremec tai joku muu capriin - mikä lähtikään vaihtoon...
Nyt on hyvä alkaa suunnittelemaan capriin muutoksia, kun kaikki osat on hankittu
Kiinnostais laittaa tuo tremecin t56 laatikko siihen, kun perävälityskin on 488:1... Mikä kytkinkoppa siihen käy? löytyykö niitä ylipäätään jostain? Entä vauhtipyörä ja asetelma? Onko miten paljon korkeampi laatikko kuin cossun normi t5:n? Leveys ei tuota tossa tunnelissa ongelmaa, mutta korkeus vähän vaikuttaa. Millä boorilla kardaani on? ja vielä se laatikon pituus, kuinka paljon pituus eroa t5:n?
Kiinnostais laittaa tuo tremecin t56 laatikko siihen, kun perävälityskin on 488:1... Mikä kytkinkoppa siihen käy? löytyykö niitä ylipäätään jostain? Entä vauhtipyörä ja asetelma? Onko miten paljon korkeampi laatikko kuin cossun normi t5:n? Leveys ei tuota tossa tunnelissa ongelmaa, mutta korkeus vähän vaikuttaa. Millä boorilla kardaani on? ja vielä se laatikon pituus, kuinka paljon pituus eroa t5:n?
Viimeksi muokannut cosworth2x4, Su Marraskuu 16. 23:21:22 2008. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
MouTine
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Ainakin Mustangeissa se ylimääräinen vaihde asettuu nelosen ja vitosen väliin, joten näin ollen kutonen ei juurikaan ole vitosta pidempi. Poikkeuksen tekee Viperin rattaisto jossa kutonen on sitten piitkä.
Input- ja output shafteja on erilaisia eri booreilla. Riippuu mistä laatikko on kotoisin. Kannattaa Googlata, löytyy melko paljon infoa mokomasta murkulasta.
Fyysiset mitat ei vissiin kaiketi heitä. T45:sta pidempi se on puoltoista tuumaa.
Kyseinen aski on itsellänikin suunnitelmissa, jos meinaan tuota autoa vielä montakin vuotta pitää...
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... =M7003G+01
Input- ja output shafteja on erilaisia eri booreilla. Riippuu mistä laatikko on kotoisin. Kannattaa Googlata, löytyy melko paljon infoa mokomasta murkulasta.
Fyysiset mitat ei vissiin kaiketi heitä. T45:sta pidempi se on puoltoista tuumaa.
Kyseinen aski on itsellänikin suunnitelmissa, jos meinaan tuota autoa vielä montakin vuotta pitää...
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... =M7003G+01
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
cosworth2x4
- Viestit: 20
- Liittynyt: Su Huhtikuu 13. 21:35:14 2008
- Paikkakunta: jkl
Re: Tremec t56 capriin?
kertoisko joku vielä tarkemmin jos on sierraan tai ylipäätään cossun 16v koneen perään askin laittanu. Muutaman tyypin kanssa on ollu jo juttua, muttei vielä liikaa tietoa asiasta 
-
cosworth2x4
- Viestit: 20
- Liittynyt: Su Huhtikuu 13. 21:35:14 2008
- Paikkakunta: jkl
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin?
Mitähän muita laatikkovaihtoehtoja olis? powerglide tomaatti on joskus ollu tuossa, kokemuksia kellään ko. vehkeestä/muita hyviä vaihtoehtoja?
-
Jake
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin?
Borg Warner T56cosworth2x4 kirjoitti:Mitähän muita laatikkovaihtoehtoja olis? powerglide tomaatti on joskus ollu tuossa, kokemuksia kellään ko. vehkeestä/muita hyviä vaihtoehtoja?
ex Jäsen #10
-
cossu44
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ti Toukokuu 14. 9:14:04 2002
- Paikkakunta: Espoo/Nummela
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
G-force T5.Kestää vääntöä liki 600nm, suorakytkentä, välityksiä saa valita. Suorahampaisen äänet tosin mutta se on race..
Ameriikasta, parituhatta taalaa.Googlettamalla samasta puljusta T-56nenkin löytyy.
Ameriikasta, parituhatta taalaa.Googlettamalla samasta puljusta T-56nenkin löytyy.
-
Jake
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Suorahampaisia löytyy useampaa eri mallia mutta tosiaan se ääni on aika kammottava jos pitää kauppaan lähteä ja kikkailla parkkipaikalla
2WD:stä en tosin ole varma mutta löytyy 4WD Quife-ratassarja (ilmeisesti ei kovin hyvä , hampaita murtuu) sekä tottakai motorsportin suorakytkentää 5-ja 7 vaihteista , takavetoisista ainakin sama mitä käyttivät rallissa ja RS500-radalla . Luonnollisesti vaatii jonkinverran €€€€ .
Lainattu suoraan WRC-cosworth.com:sta :
Possible gearbox upgrades
* Pete Doughty's DPE boxes: There was a lot of problems at first with these, but they are all fixed now with one car with 552hp having no problems even after a lot of full throttle launches.
You must deliver your standard gearbox to him and he does either a second and 3rd gear conversion or the second gear, 3rd gear and main shaft. The gearbox will be very noisy in second and third with the first option and in all gears except 4th with the second option due to the mentioned gears being straight cut.
The prices are £1800 + vat for 2nd & 3rd. £2200 + vat for 2nd, 3rd & main shaft.
Pete Doughty, Nothingham, England. Phone: 01159 262073
* DOME gearkit: This is a helically cut synchro gear kit produced by a Swedish company that also produces the gears for the McLaren F1 cars. Very strong (they have never had a gear brake) and uses the standard ratios. There are a number of different so called "Swedish" gearkits which are not all the same. Sweden has a number of engineering companies producing gear kits with varying degrees of quality.
* Quaife Uprated gearkit: This is quite like the DOME kit,but the gears are only slightly bigger than the standard gears. They are however heat treated and shot peened to increase strength.
* Quaife Big Tooth uprated gearkit: As above but with bigger teeth (stronger and noisier).
* R&D gearkit - has straight cut 1st, 2nd, + 3rd gears (all standard ratios). Cost is around £2200
* R&D 6 Speed Straight cut Dog engagement gearbox: This gearbox uses straight cut big tooth gears to dramatically increase strength. The design of straight cut gears actually forces them together so unlike helically cut gears. The engagement is by dog ring and not synchro, this allows a phenomenally fast change, basically only limited by how fast your hand can move the lever, you also don't need to use the clutch when gearing up, thus increasing the speed of the change even more. There is an excellent choice of ratios. Modificationsneeded to fit the box are: Clutch actuation must be hydraulic and by a center push bearing and the hole where the gearlever comes into the car needs to be made slightly bigger. The cost for the complete built gearbox is £4,750 + VAT. It is very loud due to the straight cut gears, but very strong.
* Fixit gearkit - from sweden.
* Quaife group A gearkit costs around £5000. It has different ratios (for rally), so limit's topspeed to something like 130-140 mph.
* Quaife group A gearbox, basically an MT75 with their gearkit already fitted, costs £7000.
* Quaife 6spd sequential gearbox - This is the ultimate gearbox upgrade from a performance standpoint of view. It is very very strong, doesn't need to be clutched and ratios can be had exactly as you want them.
As with everything really serious (solid) there are downsides:
1. The cost: £10.000+.
2. Driving it in the city and traffic can be a pain.
3. The dog-rings wears a lot faster than the synchro rings on a normal synchro-box. They may last 10.000km in road use, then it's out with the box and change the dog-rings.
4. Requires modifications to the tunnel, front diff and propshaft. Also requires modification to the clutch actuation.
Lainattu suoraan WRC-cosworth.com:sta :
Possible gearbox upgrades
* Pete Doughty's DPE boxes: There was a lot of problems at first with these, but they are all fixed now with one car with 552hp having no problems even after a lot of full throttle launches.
You must deliver your standard gearbox to him and he does either a second and 3rd gear conversion or the second gear, 3rd gear and main shaft. The gearbox will be very noisy in second and third with the first option and in all gears except 4th with the second option due to the mentioned gears being straight cut.
The prices are £1800 + vat for 2nd & 3rd. £2200 + vat for 2nd, 3rd & main shaft.
Pete Doughty, Nothingham, England. Phone: 01159 262073
* DOME gearkit: This is a helically cut synchro gear kit produced by a Swedish company that also produces the gears for the McLaren F1 cars. Very strong (they have never had a gear brake) and uses the standard ratios. There are a number of different so called "Swedish" gearkits which are not all the same. Sweden has a number of engineering companies producing gear kits with varying degrees of quality.
* Quaife Uprated gearkit: This is quite like the DOME kit,but the gears are only slightly bigger than the standard gears. They are however heat treated and shot peened to increase strength.
* Quaife Big Tooth uprated gearkit: As above but with bigger teeth (stronger and noisier).
* R&D gearkit - has straight cut 1st, 2nd, + 3rd gears (all standard ratios). Cost is around £2200
* R&D 6 Speed Straight cut Dog engagement gearbox: This gearbox uses straight cut big tooth gears to dramatically increase strength. The design of straight cut gears actually forces them together so unlike helically cut gears. The engagement is by dog ring and not synchro, this allows a phenomenally fast change, basically only limited by how fast your hand can move the lever, you also don't need to use the clutch when gearing up, thus increasing the speed of the change even more. There is an excellent choice of ratios. Modificationsneeded to fit the box are: Clutch actuation must be hydraulic and by a center push bearing and the hole where the gearlever comes into the car needs to be made slightly bigger. The cost for the complete built gearbox is £4,750 + VAT. It is very loud due to the straight cut gears, but very strong.
* Fixit gearkit - from sweden.
* Quaife group A gearkit costs around £5000. It has different ratios (for rally), so limit's topspeed to something like 130-140 mph.
* Quaife group A gearbox, basically an MT75 with their gearkit already fitted, costs £7000.
* Quaife 6spd sequential gearbox - This is the ultimate gearbox upgrade from a performance standpoint of view. It is very very strong, doesn't need to be clutched and ratios can be had exactly as you want them.
As with everything really serious (solid) there are downsides:
1. The cost: £10.000+.
2. Driving it in the city and traffic can be a pain.
3. The dog-rings wears a lot faster than the synchro rings on a normal synchro-box. They may last 10.000km in road use, then it's out with the box and change the dog-rings.
4. Requires modifications to the tunnel, front diff and propshaft. Also requires modification to the clutch actuation.
ex Jäsen #10
-
Timbe
- Viestit: 16
- Liittynyt: La Elokuu 2. 17:17:41 2008
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Mielenkiintoista vaihteisto keskustelua.
Omassa 2WD Sierra "cossussani" olen joutunut tyytymään Quaifen Semi Helical close ratio gear ratkaisuun.
Syy on se, että auto on ns. tekniikan vaihto ja koriltaan niin vanha, että siinä on kapeampi kardaanitunneli.
- Kallis [osat ja työ +asennus konjakki
]
- Vaatii gear casen koneistuksen uudeelle kytkinakselin laakeripesäle sekä "häntäpalan" koneistuksen 5. vaihteen sovittamiseksi.
- Välitykset 2.53/1.68/1.26/1:1/0.87
Tremec tekee mielenkiintoisia cossun koneeseen sopivia vaihteistoja.
T-5XHD close ratio (Ford Racing no M-7003-R58C): 5 vaihteinen, 850Nm max. vääntö. Välitykset: 2.92/1.89/1.28/1:1/0.82
- tämän saa sovitettua BWT5 kytkinkoppaan koneistamalla.
- oma suosikkini, koska vaihtaminen pelitti hyvin ylos ja alas myös >8000 RPM vaihdoilla. Vahva loota
- edullinen 1850 USD (Ford Racing suggested retail price)
- kytkin ja kardaani pitää muuttaa
T-56 6 vaihteinen laatikko. Kytkinkopan sopivuus??? (en tutkinut itse, koska ei mahtunut tunneliin). Olen Itävallassa ajanut cossua tällä laatikolla.
Välitykset: 2.97/2.07/1.43/1:!/0.82/0.62. 620 Nm max. vääntö. (Ford Racing no M-7003-F)
- 2. ja 3. vaihteen välitykset tuntuvat "lyhyiltä" Cossun turbo pannulle.
- Vaihtaminen hidasta.
- vaatii kardaanitunnekin modauksen.
- kytkin ja kardaani pitää muuttaa
- kohtuu hintainen 2675 USD (Ford Racing suggested retail price)
Borg Warner T5 kestää myös, jos se pidetään kunnossa.
Käyttämällä hyvää ohjelmoitavaa moottorin ohjausjärjestelmää (Hestec, Tatech), BW T5 kestää sen mitä std 2WD cossun peräkin
kestää.
Käyttämällä Getracin 5 vaihteista öljypumpullista lootaa, joka oli mm. Rudi Eggenbergerin Texaco Sierroissa ja Wolf racingin Sierroissa, saadaan maksimoitua luotettavuus.
Omassa 2WD Sierra "cossussani" olen joutunut tyytymään Quaifen Semi Helical close ratio gear ratkaisuun.
Syy on se, että auto on ns. tekniikan vaihto ja koriltaan niin vanha, että siinä on kapeampi kardaanitunneli.
- Kallis [osat ja työ +asennus konjakki
- Vaatii gear casen koneistuksen uudeelle kytkinakselin laakeripesäle sekä "häntäpalan" koneistuksen 5. vaihteen sovittamiseksi.
- Välitykset 2.53/1.68/1.26/1:1/0.87
Tremec tekee mielenkiintoisia cossun koneeseen sopivia vaihteistoja.
T-5XHD close ratio (Ford Racing no M-7003-R58C): 5 vaihteinen, 850Nm max. vääntö. Välitykset: 2.92/1.89/1.28/1:1/0.82
- tämän saa sovitettua BWT5 kytkinkoppaan koneistamalla.
- oma suosikkini, koska vaihtaminen pelitti hyvin ylos ja alas myös >8000 RPM vaihdoilla. Vahva loota
- edullinen 1850 USD (Ford Racing suggested retail price)
- kytkin ja kardaani pitää muuttaa
T-56 6 vaihteinen laatikko. Kytkinkopan sopivuus??? (en tutkinut itse, koska ei mahtunut tunneliin). Olen Itävallassa ajanut cossua tällä laatikolla.
Välitykset: 2.97/2.07/1.43/1:!/0.82/0.62. 620 Nm max. vääntö. (Ford Racing no M-7003-F)
- 2. ja 3. vaihteen välitykset tuntuvat "lyhyiltä" Cossun turbo pannulle.
- Vaihtaminen hidasta.
- vaatii kardaanitunnekin modauksen.
- kytkin ja kardaani pitää muuttaa
- kohtuu hintainen 2675 USD (Ford Racing suggested retail price)
Borg Warner T5 kestää myös, jos se pidetään kunnossa.
Käyttämällä hyvää ohjelmoitavaa moottorin ohjausjärjestelmää (Hestec, Tatech), BW T5 kestää sen mitä std 2WD cossun peräkin
kestää.
Käyttämällä Getracin 5 vaihteista öljypumpullista lootaa, joka oli mm. Rudi Eggenbergerin Texaco Sierroissa ja Wolf racingin Sierroissa, saadaan maksimoitua luotettavuus.
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Omasta ja tutun kokemuksista voin sanoa ettei se Getrac 265/02 öljypumppuineenkaan niin kovin vahva ole....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
Timbe
- Viestit: 16
- Liittynyt: La Elokuu 2. 17:17:41 2008
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Voipi olla noinkin.
Ei ole omakohtaista kokemusta ko. Getracista.
Oli aikanaan niin kallis, että oli pakko tyytyä T5 askeihin.
Ei ole omakohtaista kokemusta ko. Getracista.
Oli aikanaan niin kallis, että oli pakko tyytyä T5 askeihin.
-
tumppe
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Ite oon tämmöstä suunnitellu, en tiä sit millanen on, tuskin ihan paska kumminkaan...
http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet ... g=0&tid=42
http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet ... g=0&tid=42
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
Timbe
- Viestit: 16
- Liittynyt: La Elokuu 2. 17:17:41 2008
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Näyttää samalta, kuin Ford Racingin myymä Tremecin 5-vaihteinen Close ratio aski.
Kytkin akseli ja lähtö näyttäis olevan sama.
Hinta on kohtuullinen.
Mulla on tuohon kardaani, joka sopii Volvon (960) perään.
Kytkin akseli ja lähtö näyttäis olevan sama.
Hinta on kohtuullinen.
Mulla on tuohon kardaani, joka sopii Volvon (960) perään.
-
tumppe
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Onkos noissa Volvon 960 perissä jotain hyvää?eggenberger kirjoitti:Näyttää samalta, kuin Ford Racingin myymä Tremecin 5-vaihteinen Close ratio aski.
Kytkin akseli ja lähtö näyttäis olevan sama.
Hinta on kohtuullinen.
Mulla on tuohon kardaani, joka sopii Volvon (960) perään.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
heka
- Viestit: 925
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
- Paikkakunta: suomi
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
löytyy eri välityksiä kohtuu hinnalla
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
-
tumppe
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Entäs ne tärkeimmät, eli kestävyys ja lukko/lukot?
Sit tietysti niiden saatavuus ja hintaluokkia?
Sit tietysti niiden saatavuus ja hintaluokkia?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Voit katsoa lukkojen ja välitysten hinnat vauhtiputkien sivuilta jotka myyvät Volvon Dana31:seen sopivia osia.
Ongelmaksi muodostuu vetareiden stumpit jotka eivät sovi 760/960 IRS perästä; joutuu teetättämään. Mm. karpiola tekee.
Noita Voivoin IRS murikoita on myös alukuorilla.
Ongelmaksi muodostuu vetareiden stumpit jotka eivät sovi 760/960 IRS perästä; joutuu teetättämään. Mm. karpiola tekee.
Noita Voivoin IRS murikoita on myös alukuorilla.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
cosworth2x4
- Viestit: 20
- Liittynyt: Su Huhtikuu 13. 21:35:14 2008
- Paikkakunta: jkl
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Meni ainakin toistaiseksi tämä vaihdelaatikon vaihto jäihin, kun taloudesta lähti toinen laskujen maksaja, en nyt sitten tiedä kumpi harmittaa enempi, naisiahan löytyy uusia, muttei tällasta mk1 cossua.
tästä on pidettävä kiinni.
-
tumppe
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Tremec t56 tai joku muu capriin t5:n tilalle
Oikee periaate, kyllähän noit naisia riittää, mut hyvät autot on harvas...cosworth2x4 kirjoitti:Meni ainakin toistaiseksi tämä vaihdelaatikon vaihto jäihin, kun taloudesta lähti toinen laskujen maksaja, en nyt sitten tiedä kumpi harmittaa enempi, naisiahan löytyy uusia, muttei tällasta mk1 cossua.tästä on pidettävä kiinni.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)