Kun cossu ei piru säädä paineita ollenkaan, niin kävi mielessä jos letkut ois väärin kun venttiili oli hyllyssä vähän aikaa...
Amal letkujen järjestys...
Valvoja: CRSC Hallitus
-
cruiseri
- Viestit: 2457
- Liittynyt: Su Joulukuu 7. 14:26:15 2003
- Paikkakunta: Vaajakoski
Amal letkujen järjestys...
Viittiskö joku vilkasta cossustaan että missä järjestyksessä ne amal-venttiilin letkut pitäis olla?
Kun cossu ei piru säädä paineita ollenkaan, niin kävi mielessä jos letkut ois väärin kun venttiili oli hyllyssä vähän aikaa...
Kun cossu ei piru säädä paineita ollenkaan, niin kävi mielessä jos letkut ois väärin kun venttiili oli hyllyssä vähän aikaa...
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Amalissa lukee mikä menee mihinkin: R (ilmanputsarikoteloon). C (turbo), W (hukkaportinkello) ja taisi olla järjestys myös vasemmalta oikealle.
Kirjaimet on aika pienellä letkulähtöjen juuressa.
Kirjaimet on aika pienellä letkulähtöjen juuressa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Ei niitä tahdo siitä huomata jos ei tiedä että ne siinä lukee.cruiseri kirjoitti:No pentele, eipä ole tullu niin tarkasti katottua että oisin kirjaimia siellä huomannu....
Pitänee vilkasta tarkemmin, tattista vaan tiedoista!
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
cruiseri
- Viestit: 2457
- Liittynyt: Su Joulukuu 7. 14:26:15 2003
- Paikkakunta: Vaajakoski
Ruuvasin åmålin irti ja tutkailin, mutta en kyllä löytänyt millään mitään merkintöjä siitä...
Mutta sitten tuli mieleen että tulihan tuossa viime kesänä otettua kuvia konehuoneesta
Siitä se selvis sit, auton edestä konehuoneeseen päin katsottuna, vasemman puoleinen hukkiksen kellolle, keskimmäiseen paine, ja oikeanpuoleinen ilmanputsarin koppaan...
Nyt pysyy paineet taas kiltisti siellä 0.4-0.5 kilossa.
Mutta sitten tuli mieleen että tulihan tuossa viime kesänä otettua kuvia konehuoneesta
Siitä se selvis sit, auton edestä konehuoneeseen päin katsottuna, vasemman puoleinen hukkiksen kellolle, keskimmäiseen paine, ja oikeanpuoleinen ilmanputsarin koppaan...
Nyt pysyy paineet taas kiltisti siellä 0.4-0.5 kilossa.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
-
cruiseri
- Viestit: 2457
- Liittynyt: Su Joulukuu 7. 14:26:15 2003
- Paikkakunta: Vaajakoski