rst s2, tälläkin outo häirimö
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: Pe Tammikuu 23. 21:21:15 2004
- Paikkakunta: Pori
rst s2, tälläkin outo häirimö
Iltapäivää arvon clubilaiset,
potilaana on tuo esco rst s2 ja ongelmana on se että kiihdytyksessä veto häviää täysin n. 4500 kierroksen kohdilla, auto pysyy käynnissä, mutta kytkin on pakko polkaista pohjaan ja antaa kierrosten laskea, tämän jälkeen moottori toimii taas normaalisti tohon neljään ja puoleen tonniin saakka, joskus myös ampuu putkeen. Kylmänä tuota oiretta ei esiinny ja vapaalla pystyy moottoria kierrättämään rajoittimelle saakka, on meinaan hitusen vittumainen ohitus tilanteissa kun on juuri päässy rinnalle, ni meno tökkää siihen, kiroilla on pakko niin paljon et omiin korviinkin sattuu, eli mistäköhän sitä alkaisi vikaa ensinnä metsästelee?
potilaana on tuo esco rst s2 ja ongelmana on se että kiihdytyksessä veto häviää täysin n. 4500 kierroksen kohdilla, auto pysyy käynnissä, mutta kytkin on pakko polkaista pohjaan ja antaa kierrosten laskea, tämän jälkeen moottori toimii taas normaalisti tohon neljään ja puoleen tonniin saakka, joskus myös ampuu putkeen. Kylmänä tuota oiretta ei esiinny ja vapaalla pystyy moottoria kierrättämään rajoittimelle saakka, on meinaan hitusen vittumainen ohitus tilanteissa kun on juuri päässy rinnalle, ni meno tökkää siihen, kiroilla on pakko niin paljon et omiin korviinkin sattuu, eli mistäköhän sitä alkaisi vikaa ensinnä metsästelee?
Escort rs turbo ex
Sierra -88 cosworth look
suzuki gsx-r 750
Sierra -88 cosworth look
suzuki gsx-r 750
-
- Ylläpitäjä
Minulla oli aikoinaan samantapainen oire: kylmänä pelasi täysin, n. 100km matka-ajon jälkeen kun lähti ohittamaan tai kiihdytti kunnolla, tökkäsi meno kokonaan ja alkoi prötäämään. Kaasun löysäämisen jälkeen auto kulki taas eteenpäin, kunhan ei ohittanut tai kiihdytellyt. Lopulta vika meni niin pahaksi, ettei auto hyytyi aina vain nopeammin ajon jälkeen eikä pysynyt enää edes käynnissä. Kun auto oli seisonut n. 0,5h, toimi se taas jonkin aikaa. Ja kylmänä toimi kuitenkin lähes oikein.
Vikana oli bensapumppu, joka heitti pyörimästä/ei jaksanut nostaa enää painetta kunnolla pidemmän ajon jälkeen. Tosin kannattaa varmistaa b-pumpun toimivuus, on kallis vaihtaa vain varmuuden vuoksi.
Vikana oli bensapumppu, joka heitti pyörimästä/ei jaksanut nostaa enää painetta kunnolla pidemmän ajon jälkeen. Tosin kannattaa varmistaa b-pumpun toimivuus, on kallis vaihtaa vain varmuuden vuoksi.
-
- Viestit: 1207
- Liittynyt: Su Toukokuu 25. 14:57:04 2003
- Paikkakunta: Kuusamo
- Viesti:
Åmal hajalla?
WWW.ATKTARVIKE.FI
Jäsen #76 Ford Sierra 2.3i 16 v Dohc Ghia -90 *vittu myyty*, Ford Escort STW 1.8 td -98 Official member of Pussypatrol
Jäsen #76 Ford Sierra 2.3i 16 v Dohc Ghia -90 *vittu myyty*, Ford Escort STW 1.8 td -98 Official member of Pussypatrol
-
- Viestit: 126
- Liittynyt: La Syyskuu 6. 18:57:55 2003
Re: rst s2, tälläkin outo häirimö
paljonkos sulla on tuossa ahtopaineita? ettei tulisi ahtojen rajoitus vastaan...M.t.m.V kirjoitti:Iltapäivää arvon clubilaiset,
potilaana on tuo esco rst s2 ja ongelmana on se että kiihdytyksessä veto häviää täysin n. 4500 kierroksen kohdilla, auto pysyy käynnissä, mutta kytkin on pakko polkaista pohjaan ja antaa kierrosten laskea, tämän jälkeen moottori toimii taas normaalisti tohon neljään ja puoleen tonniin saakka, joskus myös ampuu putkeen. Kylmänä tuota oiretta ei esiinny ja vapaalla pystyy moottoria kierrättämään rajoittimelle saakka, on meinaan hitusen vittumainen ohitus tilanteissa kun on juuri päässy rinnalle, ni meno tökkää siihen, kiroilla on pakko niin paljon et omiin korviinkin sattuu, eli mistäköhän sitä alkaisi vikaa ensinnä metsästelee?
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: Pe Tammikuu 23. 21:21:15 2004
- Paikkakunta: Pori