ugh, rst kettumainen onkelma! - summa summarum -

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

ugh, rst kettumainen onkelma! - summa summarum -

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ke Elokuu 30. 8:33:01 2006

Kyllä taas tulee fiilekset, että miksei osta sitä 1.1 fiestaa ja ajele sillä elämänsä loppuun asti tai siihen asti ku sellanen kestää, ei tarvis murehtia joka päivä. Nojoo, ongelman kimppuun vuodatuksen jälkeen.. ongelma on siis tämänlainen ja melko yksinkertainen: auto ei lähde käyntiin. :( vaihdoin eilen bensapumpun, joka oli siis sökö, kun ei täysiä paineita kasvattanut. Kytkin kaikki oikein ja kun startista vääntää avainta, hörähtää pumppu ja toimii. Mutta ei vain lähde käyntiin. Bensaa saa riittämiin, jopa niin että tulpat kastuu (ehkä liikaakiin?). Kipinääkin tuntuis saavan, kun testaa vanhoilla tulpilla sekä uusilla. Startatessa kauan ja lopetettaessa poksauttaa putkeen kerran (jos tällä mitään merkitystä on).

Luin topicceja läpi ja jostain tuli ilmi, että jos lämpöaikakytkin eli thermo switch on rikki, niin on päällä täysrikastus, jolloin auto ei tosiaan lähde käyntiin tekemälläkään? On oireillu myös sillä, että joutuu polkemaan autoa käyntiin rutkasti.
Sehän tässä jännää onkin, että uusittuja osia sytkäpuolellakin on:

- jakaja
- sen kansi
- pyörijä
- tulpat

Ainoastaan puola on vanha, mutta ei kai se nyt näinkään hajoa? Eli auto seisoi kaksi päivää, jonka jälkeen se ei enään starttaa. Sytytys järjestys on oikea (tarkistettu 100 kertaa 1-3-4-2 vastapäivään). Alkaa olee konstit loppu mitä tässä vois vielä tehdä ja vitutus on melkein maksimissaan :evil:
Viimeksi muokannut cossuton, Ti Syyskuu 5. 16:51:33 2006. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Viikinki
Viestit: 58
Liittynyt: La Elokuu 30. 20:20:31 2003
Paikkakunta: Joutseno

Viesti Kirjoittaja Viikinki » Ke Elokuu 30. 9:06:47 2006

Omassa karvalakki eskossa oli samainen vika ettei käynnistynyt ja kun starttauksen jälkeen käänti virran pois paukahti putkessa, vika oli sytytys yksikössä, eli yksikkö ei saanut virranjakajalta tietoa milloin sytyttää mutta kun virta katkaistiin se luuli että nyt.

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lauri » Ke Elokuu 30. 9:20:59 2006

Lämpöaikakytkimen saat pois pelistä kun otat liittimen pois siitä. Puolakin voi hajota ihan noin vaan, mutta tuskin se rikki on jos kerta kipinää tulee?

Miksu
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
Paikkakunta: Helsinki

Re: ugh, rst kettumainen onkelma!

Viesti Kirjoittaja Miksu » Ke Elokuu 30. 9:23:21 2006

Koita vaik ottaa se lisärikastussuuttimen johto irti, jos kastelee kerran tulppia. Ihmetyttää kyllä se putkeen paukkuminen, ei luulis olevan sytkäpuolella vikaa kun sulla on se uus jakajakin ja kuitenkin toimi sillä ihan hyvin aikasemmin. Antaako tulpat kunnon kipinää, vai vaan heikon näkösesti?
Audi S3 - käyttis
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Re: ugh, rst kettumainen onkelma!

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ke Elokuu 30. 9:45:56 2006

Miksu kirjoitti:Koita vaik ottaa se lisärikastussuuttimen johto irti, jos kastelee kerran tulppia. Ihmetyttää kyllä se putkeen paukkuminen, ei luulis olevan sytkäpuolella vikaa kun sulla on se uus jakajakin ja kuitenkin toimi sillä ihan hyvin aikasemmin. Antaako tulpat kunnon kipinää, vai vaan heikon näkösesti?
Mikä on heikonnäköistä? Siis tulee kipinää, mutta vois olla ehkä paremminkin, i dont know..? Täytyy tota johtoa irroittaa..

Täytyy vielä mainita tuosta lämpöaikakytkimestä, että joku on joskus vaihtanut sen liittimen siis sen pikaliitinosan, eli lyönyt johdot poikki ja pistänyt sellasella abikoputkinliittimellä uudet kiinni. Mä vaihdoin ne ihan normi liitinabikoihin ja täytyy kolvata jossain vaiheessa ne kiinni, on vaan niin pirun ahdas paikka. Syytä en tiiä, miks joskus on vaihdettu, mutta oisko joku epäillyt toimivuutta?
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ke Elokuu 30. 9:52:41 2006

Sytytysjärjestys:
1:nen on siis siellä kello kahdessa. Monet manuaalit näyttää sen väärin kello 11-12, mutta tämä ei päde ruiskuihin. Lampulla on aina hyvä tarkastaa sytytys ja ennakko.
Liiallinen rikastus:
Ote liitin irti sekä siltä siniseltä lisäsuuttimelta, että määräjakajan kyljestä ohjauspaineensäätimeltä. Tämä on siis se määräjakajan ja sisälokarin pellin välissä oleva. Näin ei ole mitään rikastuksia mukana mitkä aiheutuisivat boksi/anturi-vioista. Näillä lämpötiloilla pitäisi silti lähteä käyntiin jotenkin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ke Elokuu 30. 10:07:33 2006

JesseT kirjoitti:Sytytysjärjestys:
1:nen on siis siellä kello kahdessa. Monet manuaalit näyttää sen väärin kello 11-12, mutta tämä ei päde ruiskuihin. Lampulla on aina hyvä tarkastaa sytytys ja ennakko.
Liiallinen rikastus:
Ote liitin irti sekä siltä siniseltä lisäsuuttimelta, että määräjakajan kyljestä ohjauspaineensäätimeltä. Tämä on siis se määräjakajan ja sisälokarin pellin välissä oleva. Näin ei ole mitään rikastuksia mukana mitkä aiheutuisivat boksi/anturi-vioista. Näillä lämpötiloilla pitäisi silti lähteä käyntiin jotenkin.
Koetetaan..

Tuo manuaali mikä on siipicossun sivuilla näyttää tosiaan että järjestys on kello 11 alkaen se 1-3-4-2 eli siis koetetaan vielä tuotakin, nyt varmuudeksi alkamaan kello 14:sta. Joo, hittokun ei ole lamppua, se on taaskin muualla (kun ei omaa ole).
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ke Elokuu 30. 10:25:58 2006

Testasin heti, ei vaikutusta sillä sytytysjärjestyksellä, eikä myöskään määräjakan kyljessä olevalla ohjauspaineensäätimellä. Eikä myöskään lisärikastussuuttimella. Ainut mitä vois testata vielä on se puola, mutta empä usko. Taitaa tää paskarottelo siirtyä kohta talviteloilla, kun tuli taas niin vitusti ajettua tänä kesänä, melkeen huimat 3000km :shock:
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lauri » Ke Elokuu 30. 11:07:07 2006

Megaruutta kiinni :)

Janska
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Janska » Ke Elokuu 30. 11:09:45 2006

Itsellä on kyllä kokemusta ihan uuden puolan hajoamisesta sillä tavalla että antoi kyllä selvän kipinän mutta ilmeisesti oli kipinä liian heikko koska toisella puolalla auto lähti kuitenkin toimimaan. Eli mahdollista se puolan hajoaminen tuollakin tavalla on.

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ke Elokuu 30. 11:15:02 2006

lauri: :wink:

Nojoo, tulipahan sitä helvetin helpotusta. Höröhti käyntiin, kun vaihtoi sen sytkän järjestyksen ja jaksoi sahata :shock: samalla otin irti sen liittimen määräjakasta, joka muuttaa kaikki ihan perusseteille. Auto kävi kylmänä vähän ontuvasti, mutta lämpimänä ekan kerran samalla lailla, kuin ennen tätä vitun konepesuhässäkkää. Sitten kun laittoi liittimen takaisin kiinni ja ajoi, niin alkoi taas tämä tasakaasulla nykääminen. Eli mitä seuraavaksi, miten tuon nykimisen saa poies? Pitäiskö käydä säätämässä vielä seokset kuntoon, vaikka ne säädettiin kesällä??
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ke Elokuu 30. 11:33:19 2006

cossuton kirjoitti:lauri: :wink:

Nojoo, tulipahan sitä helvetin helpotusta. Höröhti käyntiin, kun vaihtoi sen sytkän järjestyksen ja jaksoi sahata :shock: samalla otin irti sen liittimen määräjakasta, joka muuttaa kaikki ihan perusseteille. Auto kävi kylmänä vähän ontuvasti, mutta lämpimänä ekan kerran samalla lailla, kuin ennen tätä vitun konepesuhässäkkää. Sitten kun laittoi liittimen takaisin kiinni ja ajoi, niin alkoi taas tämä tasakaasulla nykääminen. Eli mitä seuraavaksi, miten tuon nykimisen saa poies? Pitäiskö käydä säätämässä vielä seokset kuntoon, vaikka ne säädettiin kesällä??
Sullako oli sitä vikaa siinä kaasuläppäanturissa? Mitä jos laittaisit sen ensin kuntoon?
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Miksu
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Miksu » Ke Elokuu 30. 12:23:20 2006

cossuton kirjoitti:lauri: :wink:

Nojoo, tulipahan sitä helvetin helpotusta. Höröhti käyntiin, kun vaihtoi sen sytkän järjestyksen ja jaksoi sahata :shock: samalla otin irti sen liittimen määräjakasta, joka muuttaa kaikki ihan perusseteille. Auto kävi kylmänä vähän ontuvasti, mutta lämpimänä ekan kerran samalla lailla, kuin ennen tätä vitun konepesuhässäkkää. Sitten kun laittoi liittimen takaisin kiinni ja ajoi, niin alkoi taas tämä tasakaasulla nykääminen. Eli mitä seuraavaksi, miten tuon nykimisen saa poies? Pitäiskö käydä säätämässä vielä seokset kuntoon, vaikka ne säädettiin kesällä??
Meillähän oli puhetta, että sulla oli kesällä säädetty tyhjäkäynnin seokset, joka ei loppujen lopuksi juuri vaikuta muuhun kun tyhjäkäyntiin. Jos haluaa säätää muutenkin niin pitäisi säätää penkissä ja säätää niitä seoksia siitä ohjauspaineensäätimestä, eikä siitä "tyhjäkäynnin seosruuvista". Kannattaa tosiaan ensin vielä katsoa se kaasuläpän asentotunnistin, koska ei ne seokset itestään muutu jos kerta noilla säädöillä on toiminut hyvin.
Taisin muuten viimeks myös mainita että kato sitten, että ykkösen tulpanjohto on siellä oikeessa eikä vasemassa yläkulmassa... :wink:
Audi S3 - käyttis
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ke Elokuu 30. 13:28:13 2006

Miksu kirjoitti:
cossuton kirjoitti:lauri: :wink:

Nojoo, tulipahan sitä helvetin helpotusta. Höröhti käyntiin, kun vaihtoi sen sytkän järjestyksen ja jaksoi sahata :shock: samalla otin irti sen liittimen määräjakasta, joka muuttaa kaikki ihan perusseteille. Auto kävi kylmänä vähän ontuvasti, mutta lämpimänä ekan kerran samalla lailla, kuin ennen tätä vitun konepesuhässäkkää. Sitten kun laittoi liittimen takaisin kiinni ja ajoi, niin alkoi taas tämä tasakaasulla nykääminen. Eli mitä seuraavaksi, miten tuon nykimisen saa poies? Pitäiskö käydä säätämässä vielä seokset kuntoon, vaikka ne säädettiin kesällä??
Meillähän oli puhetta, että sulla oli kesällä säädetty tyhjäkäynnin seokset, joka ei loppujen lopuksi juuri vaikuta muuhun kun tyhjäkäyntiin. Jos haluaa säätää muutenkin niin pitäisi säätää penkissä ja säätää niitä seoksia siitä ohjauspaineensäätimestä, eikä siitä "tyhjäkäynnin seosruuvista". Kannattaa tosiaan ensin vielä katsoa se kaasuläpän asentotunnistin, koska ei ne seokset itestään muutu jos kerta noilla säädöillä on toiminut hyvin.
Taisin muuten viimeks myös mainita että kato sitten, että ykkösen tulpanjohto on siellä oikeessa eikä vasemassa yläkulmassa... :wink:
Juu, sori vaan, pääsi sekoilemaan nuo tulpanjohdot ja moka johtu ihan siitä.. lisäinfoa tuohon nykimiseen. Ajelin tänään tosiaan tuossa kaupungilla vähän asioilla ja kas kummaa, eipä enään nykimisestä tietoa :shock: :shock: :shock: Ennen ajoille lähtöä säädin kaasuläpän tunnistimen ihan tappiinsa eli rajoille asti. Sitä myös mietin, että mitäs jos tuo pumppu oli sittenkin tosi heikkotehoinen, olisiko se voinut aiheuttaa tämmöstä?? Nyt on tosiaan auto taas erinomainen ja murheet on unohdettu, mutta ei pidä vielä maalata enkeleitä seinille, kun ne pirut yleensä ilmestyy aina jälkijunassa :evil: :twisted:

Turbo on kyllä siinä kunnossa, että talven aikana se lähtee joko huoltoon tai kiukaalle, ja tilalle tulee saab/volvo voimaa, kuten lauri tuossa vinkkinä kerran antoi. Nyt on kuitenkin pääasia, että autolla pääsee kulkemaan ja homma skulaa..
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » To Elokuu 31. 12:00:31 2006

Mnjooh, mitä nyt tuossa kylillä on asioitu ja isolla tiellä testailtu, niin kerrankin pitkään aikaan on mukava ajaa, kun ei ole ylimääräisiä nykimisiä tai muuta paskaa (koputtaa puun puhki). Melko jännästi sitten hävisi nuo nykimiset, oliskohan pumppu ollu tosiaan sitten alitehoinen ja siten ei riittänyt soppa oikein tasasesti? Kuka tietää..

AINUT asia mitä ihmettelen, on helvetin hidas herääminen ahdoilla. Ilmeisesti sytkä vaan on sitten myöhäsellä tai sitten turbo vanhuuttaan oikkuilee? Jossain 4500RPM kohalla vasta kiitää niinkuin pitää, mutta sitä ennen menee fiestatkin ohi :twisted: :( saattaa myös olla että tuo trisco näyttää päin persettä ja saa mielen luulemaan, että on hidas, mutta empä tiiä... amali naksuu ja pitäis toimia, uus hukkis on asennettu kauan sitten, mutta turbossa siipipyörässä on klappia vähän turhankin paljon ja öljyä hönkää putkiin mielestäni vähän liikaakin.. mistäs sais muuten "edullisesti" noita uusia sopivia turboja, jotka olis mahdollisimman "bolt-on", kun ei ole kiinnostusta alkaa veistelemään :?
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lauri » To Elokuu 31. 13:22:55 2006

Tuu käymään tiksissä kahvilla ni annan lausunnon.

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » To Elokuu 31. 13:50:20 2006

lauri kirjoitti:Tuu käymään tiksissä kahvilla ni annan lausunnon.
Koska? Ens viikolla? Paa brivaa..
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » To Elokuu 31. 17:55:01 2006

Tuu käymään keimolassa niin ihmetellään.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » To Elokuu 31. 18:58:04 2006

Stefa kirjoitti:Tuu käymään keimolassa niin ihmetellään.
Näillä näkymin tulossa vasta tiistaina.. sen verran hommaa ton talon kanssa.. 8)
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Elokuu 31. 20:02:08 2006

Vai "ratkaistu" :roll:
Escort mk3 + 2x Focus mk1

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Pe Syyskuu 1. 8:13:15 2006

JesseT kirjoitti:Vai "ratkaistu" :roll:
Noh, eniten vitutti tuo nykiminen tasakaasulla ja noi ahdot on ihan toinen juttu. Voin vaikka elämän loppuun asti ajaa tolla nyt, kuin ennen "korjausta" :wink:
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » La Syyskuu 2. 18:18:03 2006

Njaa, riittihän sitä ajonautintoa kokonaiset kaksi päivää. Tänään kylille lähdettyäni ongelmat palasivat :x eli nykii taas niin vitusti. FIX OR REPAIR EVERY SECOND DAY!!! Vika ei ole antureissa, koska kun tosiaan irroittaa johdon siitä mökkylästä määräjakajan takaa sekä bensalisäsuuttimesta, niin ei vaikutusta. Pitänee vielä testata tuollaisella kaasuläppätunnistimella, josko siitä olis konkreettista apua. Omassa on paljonkin vikaa, kun mitään vastusarvoja ei anna, eikä liksahda kun sitä liikuttaa vähän.

Ens viikolla haen myös ne vitun tulpanjohdot, joita on odotettu tarpeeks kauan. Taas tuntuu, että joku potkii päähän ja liikaa :evil:
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » Ma Syyskuu 4. 0:07:12 2006

ei ollu Cossussas aikoinaan oikein mitää vikaa... :wink: :D kröhömm.. :lol:
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ma Syyskuu 4. 8:13:48 2006

Laze kirjoitti:ei ollu Cossussas aikoinaan oikein mitää vikaa... :wink: :D kröhömm.. :lol:
Niimpä :( (kaiholla muistellen)

Lisäys: eimitään korjattavaa mikä olisi ajonautintoa pilannut. BTW! Kossu on edelleen sellanen auto, missä on ollu paras ajotuntuma.
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ti Syyskuu 5. 16:49:58 2006

:lol: LOL, taas saa nauraa..

Löytyhän se ongelman ydin sitten viimeinkin.. eikä rahaa edes palanut. No tulipa uusittua alkuperäisosia, että kestävät sitten vielä toiset 16 vuotta, ainakin..

Eli uusittua osaa:

- bensapumppu
- tulpat
- tulapanjohdot
- jakaja
- jakajan kansi
- pyörijä
- bensansuodatin
- kaasuläpänasentotunnistin

Putsattua/tarkistettua osaa:

- ilmäärämökkylä imusarjan takana
- letkut (kaikki mitä melkeen konehuoneessa on, öljy ja ilma puolella
- kaikki liittimet antureissa
- bensan lisäsuutin
- kaasuläppä
- määräjakajan lautanen + ympäristö
- tankkiin lisätty ruiskunpuhdistusainetta

Kaikenkaikkiaan osat tuli maksaa, hmm.. = ~ 330€ (kaikki vaihdettiin ja tehtiin itse, joten työstä ei mitään). Ja LOPPUJENLOPUKSI vika oli yhdessä tulpanjohdossa :lol: . Kun se tulppasatsi olis tullu heti ekaks ni olis välttyny tollaselta ~ 300€ lisälaskulta.. no niinkuin totesin, tulipa tehtyä talvihuoltoa + sun muuta.

HUOM! Onko pystyyn kuollut idea aloittaa semmonen topicci, jossa porukat on korjannut auton ja kertoisivat mikä malli, mikä kone, mikä vika ja miten korjaantui-TOPIC??? Vois olla hyödyllinen vian etsinnässä ja vähentäisi tätä ainaista mahdollista kyselyä ja perusvikojen etsintää. TIEDÄN että haku on keksitty, mutta kaikki yhdessä topicissa vois olla nopeempaa?
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ke Syyskuu 6. 10:47:06 2006

Niimpä, monesti oon itekkin koittanut keksiä pyörää uudestaan.... ;)
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

Vastaa Viestiin