Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
KELMUPAA
- Viestit: 575
- Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
- Paikkakunta: yloejaervi
Viesti
Kirjoittaja KELMUPAA » La Marraskuu 3. 20:50:35 2007
onkos tollasta kokeilua kellään ollu ? eli 1.8 tai 2.0 zvh motissa tota uudemman cossuescon ahdinta ?
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Su Marraskuu 4. 14:01:27 2007
En näe tossa mitään järkeä. Se on vaan liian pieni.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Su Marraskuu 4. 15:35:25 2007
Riippuu mitä hakee. Jos piikkitehoa hakee ja se pitäisi olla enemmän kuin 250hp, niin huono valinta. Jos taas hakee ~200hp päivittäin ajettavaa moottoria niin voi olla ihan hyväkin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja Etuveto » Su Marraskuu 4. 17:38:59 2007
Jo suurempi tilavuus tekee huomattavan eron vääntöön joten ei korvapuustia kannata välttämättä laittaa jonkin heräämisen takia.
-
KELMUPAA
- Viestit: 575
- Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
- Paikkakunta: yloejaervi
Viesti
Kirjoittaja KELMUPAA » Su Marraskuu 4. 18:35:09 2007
nii, kysyinki et onko tollasta yhdistelmää kellää ollu. mut hyvä että tulee mielipiteitä. tollasta zvh mottia aattelin toho fiestaan väkästellä ja jos siitä sais n.250 heppaa ja se toimis kuin kello ni olisin hyvin tyytyväinen. se olisi tavoite. ideoita toimivasta kokoonpanosta kuunnellaan.
-
Jari H
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Viesti
Kirjoittaja Jari H » Su Marraskuu 4. 21:54:47 2007
28 GT Garrettiahan saa monenlaisilla siivillä, siinä varmaan olis yksi lääke..?
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
KELMUPAA
- Viestit: 575
- Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
- Paikkakunta: yloejaervi
Viesti
Kirjoittaja KELMUPAA » Ma Marraskuu 5. 16:40:35 2007
vissiin kumminki piisaa tollanen rst/efi kansi niinku vakiona tohon tarkoitukseen ? vai tarviiko sille jotain tehdä ? ja pakosarjana escort rst. mikä tollaseen tehoon ja mukavaan ajeluun sitte olis paras ahdin ? mielipiteitä/kokemuksia ?
-
_P_
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
Viesti
Kirjoittaja _P_ » Ma Marraskuu 5. 20:03:16 2007
Varmaan joku turpo juuri tuota T28/T3/T34 kokoluokkaa mitä nyt sattuu sitten saamaan jos meinaa käytettyä ostaa. Myös TD04 mitsut voisi olla ihan jees, ehkä mieluiten sillä "isolla" #7 pakopesällä.
Tai sitten harkitsisin ihan mielenkiinnosta tuollaista finsquirtis myynnissä olevaa evo mitsun TD05 ahtajaa, tosin uusiksi menisi moni juttu, olisi ainakin osaa ed. mainittuja isompi mutta ei mikään isojen poikien ahtaja kuitenkaan. Hintaa muutoksineen tulisi tosin selvästi enemmän.