zvh + t25 ahdin

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

zvh + t25 ahdin

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » La Marraskuu 3. 20:50:35 2007

onkos tollasta kokeilua kellään ollu ? eli 1.8 tai 2.0 zvh motissa tota uudemman cossuescon ahdinta ?

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Su Marraskuu 4. 14:01:27 2007

En näe tossa mitään järkeä. Se on vaan liian pieni.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Su Marraskuu 4. 15:35:25 2007

Riippuu mitä hakee. Jos piikkitehoa hakee ja se pitäisi olla enemmän kuin 250hp, niin huono valinta. Jos taas hakee ~200hp päivittäin ajettavaa moottoria niin voi olla ihan hyväkin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » Su Marraskuu 4. 17:38:59 2007

Jo suurempi tilavuus tekee huomattavan eron vääntöön joten ei korvapuustia kannata välttämättä laittaa jonkin heräämisen takia.
#295

Rstf
Xr2i

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » Su Marraskuu 4. 18:35:09 2007

nii, kysyinki et onko tollasta yhdistelmää kellää ollu. mut hyvä että tulee mielipiteitä. tollasta zvh mottia aattelin toho fiestaan väkästellä ja jos siitä sais n.250 heppaa ja se toimis kuin kello ni olisin hyvin tyytyväinen. se olisi tavoite. ideoita toimivasta kokoonpanosta kuunnellaan.

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Su Marraskuu 4. 21:54:47 2007

28 GT Garrettiahan saa monenlaisilla siivillä, siinä varmaan olis yksi lääke..?
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'

Good enough is not good enough, it has to be done right.

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » Ma Marraskuu 5. 16:40:35 2007

vissiin kumminki piisaa tollanen rst/efi kansi niinku vakiona tohon tarkoitukseen ? vai tarviiko sille jotain tehdä ? ja pakosarjana escort rst. mikä tollaseen tehoon ja mukavaan ajeluun sitte olis paras ahdin ? mielipiteitä/kokemuksia ?

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Ma Marraskuu 5. 20:03:16 2007

Varmaan joku turpo juuri tuota T28/T3/T34 kokoluokkaa mitä nyt sattuu sitten saamaan jos meinaa käytettyä ostaa. Myös TD04 mitsut voisi olla ihan jees, ehkä mieluiten sillä "isolla" #7 pakopesällä.

Tai sitten harkitsisin ihan mielenkiinnosta tuollaista finsquirtis myynnissä olevaa evo mitsun TD05 ahtajaa, tosin uusiksi menisi moni juttu, olisi ainakin osaa ed. mainittuja isompi mutta ei mikään isojen poikien ahtaja kuitenkaan. Hintaa muutoksineen tulisi tosin selvästi enemmän.

Vastaa Viestiin