Fiesta mk2 Zetec 16v turbo.

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

kemes
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
Paikkakunta: Vantaa

Fiesta mk2 Zetec 16v turbo.

Viesti Kirjoittaja kemes » Ke Tammikuu 10. 19:23:47 2007

Zetec Fiesta

Onko omistaja klubilaisia? Tunnistaako kukaan? Olisin vaan kiinnostunu juttelemaan kaverin kanssa. Helmi Fiesta :)
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Ke Tammikuu 10. 19:50:12 2007

tehopenkki on ainakin sama missä itsekin kävin, pietarsaaren suunnalla..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

TVR
Viestit: 1489
Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TVR » Ke Tammikuu 10. 19:51:43 2007

Tota autoo ei oo enää...

kemes
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja kemes » Ke Tammikuu 10. 20:07:33 2007

Eipä haittaa vaikka ei olis olemassa enään. Ois mielenkiintosta vaa keskustella tosta tekniikasta ja eri toteutuksista. Esim. mitkä sisuskalut koneessa on, ahdin, moottorin ohjaus, laatikko tms..
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » Ke Tammikuu 10. 20:27:13 2007

kemes kirjoitti:Eipä haittaa vaikka ei olis olemassa enään. Ois mielenkiintosta vaa keskustella tosta tekniikasta ja eri toteutuksista. Esim. mitkä sisuskalut koneessa on, ahdin, moottorin ohjaus, laatikko tms..
Tuosta kokoonpanosta voin kertoa sen verran mitä tiedän... eli alakerta oli vakio pientä mäntien sorvausta lukuun ottamatta + arp:n pultit oli kangissa turbo oli gt 40,dieselin loota, moottorinohjaus oli muistaakseni mega ja kansi portattu. Ostin kyseisen alakerran joten nämä asiat silloin mainittiin!

Pistän privaa jos muistuu nimi mieleen.
#295

Rstf
Xr2i

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Ke Tammikuu 10. 21:31:00 2007

fiffe kirjoitti:
kemes kirjoitti:Eipä haittaa vaikka ei olis olemassa enään. Ois mielenkiintosta vaa keskustella tosta tekniikasta ja eri toteutuksista. Esim. mitkä sisuskalut koneessa on, ahdin, moottorin ohjaus, laatikko tms..
Tuosta kokoonpanosta voin kertoa sen verran mitä tiedän... eli alakerta oli vakio pientä mäntien sorvausta lukuun ottamatta + arp:n pultit oli kangissa turbo oli gt 40,dieselin loota, moottorinohjaus oli muistaakseni mega ja kansi portattu. Ostin kyseisen alakerran joten nämä asiat silloin mainittiin!

Pistän privaa jos muistuu nimi mieleen.
Tämä mahtaa olla tuolta oravaisista päin?
Taisin vaan ostaa turbon kyseisiltä hepuilta ja tuollaisesta kokoonpanosta oli puhetta just fiestassa...

Oliko se alakerta se jossa oli kiillotettu kampura, yksi veivi puuttui ja pari kantta mukaan, toinen kairattu? Hinta ei paha, meinasin ostaa mutta on tuos cvh:ssakin tarpeeksi pikkuhommaa niin jätin väliin sitten.

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » Ke Tammikuu 10. 21:41:14 2007

Sieltähän se oravaisista oli.

Ei ollu nuo lohkon osat silloin kyseessä, jäivät vielä hyllyyn odottamaan ostajaa... loota jäi myös voi olla muuten aika hyvässä kunnossa :)
#295

Rstf
Xr2i

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Tammikuu 10. 22:20:42 2007

fiffe kirjoitti:
kemes kirjoitti:Eipä haittaa vaikka ei olis olemassa enään. Ois mielenkiintosta vaa keskustella tosta tekniikasta ja eri toteutuksista. Esim. mitkä sisuskalut koneessa on, ahdin, moottorin ohjaus, laatikko tms..
Tuosta kokoonpanosta voin kertoa sen verran mitä tiedän... eli alakerta oli vakio pientä mäntien sorvausta lukuun ottamatta + arp:n pultit oli kangissa turbo oli gt 40,dieselin loota, moottorinohjaus oli muistaakseni mega ja kansi portattu. Ostin kyseisen alakerran joten nämä asiat silloin mainittiin!

Pistän privaa jos muistuu nimi mieleen.
- ford zetec 2.0 (93-97 Mondeo).
- vakio männät , sorvattu 0,5mm, vakio kanget ARP pulteilla.
- puristussuhde 8.8:1
- vauhtipyörä escort 1.8 jotta sopii vakioon rst laatikkoon ja kytkimeen.
- portattu kansi = imu 207cfm/12mm nostolla ja pako 176cfm/12mm nostolla.
- catcams virinokat " fast road" + säädettävä nokkapyörä.
- itsetehty painekotelo ja pakosarja.
- garrett GT-40 turbo
- Megasquirt v2.2 + edis4

- 0-200km/h 15,5sek lievästi sutien.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

kemes
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja kemes » Ke Tammikuu 10. 22:22:36 2007

Kiito :) Mielenkiintoinen peli. Kivoihin lukemiin pääsee jo ihan pelkästään sorvatuillakin männillä..
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v

cossu44
Viestit: 626
Liittynyt: Ti Toukokuu 14. 9:14:04 2002
Paikkakunta: Espoo/Nummela

Viesti Kirjoittaja cossu44 » To Tammikuu 11. 13:54:54 2007

Haa! Haastetta! Ja tottakai kilvissä tuon tehoisena...!
Laite on hieno ja vetari taipuu!

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe Tammikuu 12. 0:19:12 2007

Mulla taitaa olla suuttimet tosta autosta :D
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » Ma Kesäkuu 25. 19:12:56 2007

Mitäs kopalle kävi? mielenkiintoinen setti ollut :D
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Ma Kesäkuu 25. 19:25:43 2007

simanski kirjoitti:Mitäs kopalle kävi? mielenkiintoinen setti ollut :D
Paaliin :D

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ma Kesäkuu 25. 22:26:58 2007

Voe voe, tahtoo tommosen....
Ford Fiesta ST 2013
#727

d-spec
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Heinäkuu 5. 8:50:14 2004
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja d-spec » Ti Huhtikuu 1. 9:39:59 2008

ei taida ihan meidän pykälillä helposti mennä kilpiin :oops:

ite oon tekees mk2 vapari zvh:lla, menee ripaa hipoen laillisesti.

jos jollain mk2 osia (alusta/kori) saa laittaa privaa :roll:

Vastaa Viestiin