Onko omistaja klubilaisia? Tunnistaako kukaan? Olisin vaan kiinnostunu juttelemaan kaverin kanssa. Helmi Fiesta

Valvoja: CRSC Hallitus
Tuosta kokoonpanosta voin kertoa sen verran mitä tiedän... eli alakerta oli vakio pientä mäntien sorvausta lukuun ottamatta + arp:n pultit oli kangissa turbo oli gt 40,dieselin loota, moottorinohjaus oli muistaakseni mega ja kansi portattu. Ostin kyseisen alakerran joten nämä asiat silloin mainittiin!kemes kirjoitti:Eipä haittaa vaikka ei olis olemassa enään. Ois mielenkiintosta vaa keskustella tosta tekniikasta ja eri toteutuksista. Esim. mitkä sisuskalut koneessa on, ahdin, moottorin ohjaus, laatikko tms..
Tämä mahtaa olla tuolta oravaisista päin?fiffe kirjoitti:Tuosta kokoonpanosta voin kertoa sen verran mitä tiedän... eli alakerta oli vakio pientä mäntien sorvausta lukuun ottamatta + arp:n pultit oli kangissa turbo oli gt 40,dieselin loota, moottorinohjaus oli muistaakseni mega ja kansi portattu. Ostin kyseisen alakerran joten nämä asiat silloin mainittiin!kemes kirjoitti:Eipä haittaa vaikka ei olis olemassa enään. Ois mielenkiintosta vaa keskustella tosta tekniikasta ja eri toteutuksista. Esim. mitkä sisuskalut koneessa on, ahdin, moottorin ohjaus, laatikko tms..
Pistän privaa jos muistuu nimi mieleen.
- ford zetec 2.0 (93-97 Mondeo).fiffe kirjoitti:Tuosta kokoonpanosta voin kertoa sen verran mitä tiedän... eli alakerta oli vakio pientä mäntien sorvausta lukuun ottamatta + arp:n pultit oli kangissa turbo oli gt 40,dieselin loota, moottorinohjaus oli muistaakseni mega ja kansi portattu. Ostin kyseisen alakerran joten nämä asiat silloin mainittiin!kemes kirjoitti:Eipä haittaa vaikka ei olis olemassa enään. Ois mielenkiintosta vaa keskustella tosta tekniikasta ja eri toteutuksista. Esim. mitkä sisuskalut koneessa on, ahdin, moottorin ohjaus, laatikko tms..
Pistän privaa jos muistuu nimi mieleen.