rst bensatankki

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

bude
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Joulukuu 8. 19:42:37 2003
Paikkakunta: otalampi

rst bensatankki

Viesti Kirjoittaja bude » To Kesäkuu 8. 22:19:06 2006

kyselin autokivitilalta bensatankkia vm-89 mallin rs turboon mutta sitä ei enää ole saatavilla,vm-90 löytyy mut eivät osaneet sanoa käykö se 89 malliin,oisko jollain tietoa onko niissä eroa?

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe Kesäkuu 9. 0:13:20 2006

Jos on nimenomaan rst:n tankki, niin käy ja on sama.
Eli kunhan on ruiskutankki tankin ulkopuolisella pumpulla.

esim. 1990 mallinen xr3i on jo efi, eli tankin sisäisellä pumpulla.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

bude
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Joulukuu 8. 19:42:37 2003
Paikkakunta: otalampi

Viesti Kirjoittaja bude » Pe Kesäkuu 9. 21:54:20 2006

kiitos tiedosta,täytyy hommata sit semmoinen tankki.

wertaid
Viestit: 65
Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
Paikkakunta: Kaustinen

Viesti Kirjoittaja wertaid » To Kesäkuu 15. 10:40:40 2006

Jatketaan samasta aiheesta liiityen bensatankkeihin.. eli onko jotakin eroja RS turbon S1 ja S2 tankkeilla kiinityksessä yms?
Sit viel mul on tällä hetkellä kaasarin tanki ja hyvä MSD ruiskun pumppu kaasari turbo käyttöön. soppaa kone saa hyvin. Tuntuu silt et pumppu käy kovilla kun se nostaa bensaa tankkist :? ja pitää viel ikävää ääntä. voisko vika korjauntua RS turbon tankilla :?: tai jollakin muulla systeemillä :?:

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Kesäkuu 15. 11:00:35 2006

wertaid kirjoitti:Jatketaan samasta aiheesta liiityen bensatankkeihin.. eli onko jotakin eroja RS turbon S1 ja S2 tankkeilla kiinityksessä yms?
Sit viel mul on tällä hetkellä kaasarin tanki ja hyvä MSD ruiskun pumppu kaasari turbo käyttöön. soppaa kone saa hyvin. Tuntuu silt et pumppu käy kovilla kun se nostaa bensaa tankkist :? ja pitää viel ikävää ääntä. voisko vika korjauntua RS turbon tankilla :?: tai jollakin muulla systeemillä :?:
S1 ja S2 tankit on saman muotoiset ja kiinnittyy samalla tavalla. Määräanturit ovat erilaiset ja eri paikassa. Ne eivät ole myöskään täysin sähköisesti vastaavia johtuen S1:sen vikadiagnostiikkaboksista ja S2:sen ajotietokoneesta. Täyttöletku tulee S1 tankissa klemmarilla perinteiseen tapaan ja S2 tankissa taas täyttöputki työnnetään kumipalkeen läpi tankkiin sisään. Täyttöputket eivät ole mitenkään vaihtokelpoisia johtuen erikokoisista täyttöaukoista.

Niin, ja eihän sen pumpun kuuluisikaan yhtään nostaa tai kavitointi voi olla seurauksena. Sen takia se pitääkin aina asentaa tankin alarajan tasalle.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

wertaid
Viestit: 65
Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
Paikkakunta: Kaustinen

Viesti Kirjoittaja wertaid » To Kesäkuu 29. 11:20:57 2006

JesseT kirjoitti:


Niin, ja eihän sen pumpun kuuluisikaan yhtään nostaa tai kavitointi voi olla seurauksena. Sen takia se pitääkin aina asentaa tankin alarajan tasalle.
Mitenkä mun pitäis laittaa kun mulla kaasarin tankki ja se tulee tällä hetkellä bensa tulee sielt ylhäältä mis on se bensa anturi yms.... eli pitääkö mun sit laittaa et bensa lähtö lähtis suoraan bensa tankin ala puolelta ja mihinkä olis hyvä laittaa bensan paluu putki??????? saa pistää jotakin hyviä vinkkejä. ja kyse on kaasari turbosta.....

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Kesäkuu 29. 16:42:48 2006

wertaid kirjoitti:
JesseT kirjoitti:


Niin, ja eihän sen pumpun kuuluisikaan yhtään nostaa tai kavitointi voi olla seurauksena. Sen takia se pitääkin aina asentaa tankin alarajan tasalle.
Mitenkä mun pitäis laittaa kun mulla kaasarin tankki ja se tulee tällä hetkellä bensa tulee sielt ylhäältä mis on se bensa anturi yms.... eli pitääkö mun sit laittaa et bensa lähtö lähtis suoraan bensa tankin ala puolelta ja mihinkä olis hyvä laittaa bensan paluu putki??????? saa pistää jotakin hyviä vinkkejä. ja kyse on kaasari turbosta.....
Kaasarin pumppu/tankki-järjestelyistä en osaa sanoa yhtään mitään.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

wertaid
Viestit: 65
Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
Paikkakunta: Kaustinen

Viesti Kirjoittaja wertaid » To Kesäkuu 29. 22:31:48 2006

JesseT kirjoitti:
wertaid kirjoitti:
JesseT kirjoitti:


Niin, ja eihän sen pumpun kuuluisikaan yhtään nostaa tai kavitointi voi olla seurauksena. Sen takia se pitääkin aina asentaa tankin alarajan tasalle.
Mitenkä mun pitäis laittaa kun mulla kaasarin tankki ja se tulee tällä hetkellä bensa tulee sielt ylhäältä mis on se bensa anturi yms.... eli pitääkö mun sit laittaa et bensa lähtö lähtis suoraan bensa tankin ala puolelta ja mihinkä olis hyvä laittaa bensan paluu putki??????? saa pistää jotakin hyviä vinkkejä. ja kyse on kaasari turbosta.....
Kaasarin pumppu/tankki-järjestelyistä en osaa sanoa yhtään mitään.
jos joku tietäs miten laittaisin ton bensatanki systeemin oikein, niin olisin kiitollinen vastauksesta :D

koskar
Viestit: 2564
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar » To Kesäkuu 29. 23:14:43 2006

wertaid kirjoitti: jos joku tietäs miten laittaisin ton bensatanki systeemin oikein, niin olisin kiitollinen vastauksesta :D
Jos et mitään muuta keksi niin koita kysyä Freetechnicsiltä.

Vastaa Viestiin